سریال بهتره با ساول تماس بگیری

سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) برای فصل ششم و پایانی تمدید شد

شبکه AMC سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) را برای فصل ششم تمدید و اعلام کرد این مجموعه تلویزیونی محبوب با شش فصل به کار خود پایان خواهد داد.

بیش از 18 ماه از آغاز فصل چهارم سریال Better Call Saul می‌گذرد و باور کنید برای دیدن فصل جدید نیاز است سری به آرشیو سریال‌هایمان بزنیم و اتفاقات این مجموعه را دوباره مرور کنیم! شبکه AMC چندی قبل اعلام کرد پخش فصل پنجم سریال بهتره با ساول تماس بگیری از 4 اسفند 1398 آغاز می‌شود و قسمت دوم این مجموعه در 5 اسفند پخش خواهد شد و پس از آن سه‌شنبه‌ها به مدت 8 هفته می‌توانیم به تماشای ماجراهای جیمی بنشینیم. حالا AMC اسپین-آف بریکینگ بد را برای فصل ششم و پایانی تمدید کرده است.

فصل پنجم بهتره با ساول تماس بگیری 13 قسمت خواهد داشت و اواخر سال جاری میلادی و سال 2021 فیلم‌برداری و شروع جدی ساخت آن آغز می‌شود و احتمالا در بهار 1400 شاهد پخشش از شبکه AMC باشیم. پیتر گولد به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این مجموعه اعلام کرده است:

ما بیش از این نمی‌توانیم سپاسگذار هوادارن و منتقدینی باشیم که سبب شدند این ماجراجویی میسر شود. ماه آینده کار بر روی فصل ششم و پایانی را آغاز خواهیم کرد.

خبر خوشحال کننده دیگر در مورد این مجموعه برای اغلب طرفداران تایید بازگشت شخصیت هنک شریدر در فصل پنجم است و علاوه‌بر او احتمالا شاهد بازگشت چند شخصیت محبوب دیگر از سریال بریکینگ بد خواهیم بود.