آپدیت اندروید 10 برای گلکسی نوت 9

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی نوت 9 سامسونگ در آمریکا منتشر شد

آپدیت اندروید 10 برای گلکسی نوت 9 سامسونگ سبب شوکه شدن کاربران آمریکایی شد! این آپدیت زودتر از موعد مقرر به دست کاربران سامسونگ گلکسی نوت ۹ در کشور ایالات متحده آمریکا رسید.

به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید 10 پیش از این برای کاربران سامسونگ گلکسی نوت 9 در تعدادی از کشورهای اروپایی منتشر شد. به تازگی، نوبت به عرضه آپدیت اندروید 10 برای گلکسی نوت 9 در کشور ایالات متحده آمریکا رسیده است. عرضه گوشی Galaxy Note 9 به شهریور سال 1397 برمی‌گردد. این گوشی به صورت پیش‌فرض مجهز به سیستم عامل اندروید 8 اوریو بود. بعد از آن، به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید 9 پای را نیز دریافت کرد.

همانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، که اندروید 10 به صورت پیش‌فرض روی آن‌ها سوار شده یا بعدها آپدیت این سیستم عامل را دریافت کرده‌اند، در گوشی گلکسی نوت 9 نیز به‌روزرسانی نام برده در قالب نسخه دوم رابط کاربری اختصاصی جدید سامسونگ یعنی One UI 2.0 عرضه می‌شود. در حال حاضر دستگاه‌های دارای شماره مدل SM-N960U آپدیت را دریافت می‌کنند. این شماره به نسخه آنلاک گوشی در بازارهای کشور ایالات متحده آمریکا مربوط می‌شود. به عبارتی دستگاه‌های دارای این شماره مدل، از طریق فروشگاه‌ بست بای، آمازون یا وب سایت سامسونگ خریداری شده‌اند.

از آن جایی که اپراتورهای موبایل آمریکا، سیستم عامل گوشی‌های هوشمند را پیش از قرار دادن در اختیار مشتریان کمی دست‌کاری کرده و اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را به آن‌ها اضافه می‌کنند، دریافت آپدیت اندروید 10 برای گلکسی نوت 9 تهیه شده از طریق عقد قرارداد با اپراتورها، به زمان بیشتری نیاز دارد.