پیش بینی حمله زنبورهای قاتل به آمریکا در انیمیشن سیمپسون ها

حمله زنبورهای قاتل به آمریکا مدتی است مردم این کشور را به وحشت انداخته است. این اتفاق سال ها قبل در انیمیشن سیمپسون ها پیش‌بینی شده بود!

سریال پیش‌بینی‌های انیمیشن سیمپسون ها تمامی ندارد! بعد از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا و سپس شیوع ویروس کرونا، طبق برخی قسمت‌های این انیمیشن محبوب، این مرتبه نوبت به حمله زنبورهای قاتل رسید. این اتفاق نیز سال‌ها قبل در یکی از قسمت‌های مجموعه نام برده پیش‌بینی شده بود.

بیل اوکلی (Bill Oakley) به عنوان یکی از نویسندگان این انیمیشن بسیار جذاب، طی انتشار یک توئیت اعتراف کرد وی به همراه تعدادی از همکارانش، برخی حوادث ناگوار طی سال 2020 را پیش‌بینی کرده بودند.

پیشتر به ۱۵ پیش‌بینی در کارتون سیمپسون ها درباره آینده که تبدیل به واقعیت شدند اشاره کردیم، اما اتفاقات ناگوار سال 2020 بیش از بقیه ما را مبهوت کرده‌اند. بعد از شیوع ویروس کرونا نوبت به حمله زنبورهای قاتل به آمریکا از سمت آسیا رسید. نیش این زنبورها انسان را از پا درآورده و وجود آن‌ها تهدیدی جدی برای جمعیت زنبورهای عسل است.

بیل اوکلی در پاسخ به یک توئیت که در آن کاربری به وسیله انتشار یک ویدیو به اعجاب انیمیشن سیمپسون‌ ها اشاره کرده بود گفت:

خیلی عالی، فکر می‌کنم ما این کار را انجام دادیم!

از زمان انتشار این توئیت در روز چهارشنبه گذشته، نزدیک به 7 میلیون نفر‌ آن را تماشا کرده و بیش از 373 هزار نفر لایک کرده‌اند.

توئیت درباره حمله زنبورهای قاتل

تصویر بالا مربوط به توئیت یاد شده به همراه پاسخ بیل اوکلی به آن است. ویدیو را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود ویدیو

این کلیپ مربوط به همان قسمتی است که گوشه‌ای از آن به عنوان پیش‌بینی شیوع کروناویروس در سال 2020 خطاب شده بود. این قسمت از مجموعه انیمیشنی سیمپسون‌ ها با نام Marge in Chains در سال 1993 ساخته شد. در بخشی از آن، شاهد شیوع یک ویروس عجیب از اوساکا ژاپن در شهر ساختگی اسپرینگفیلد هستیم.

در قسمت Marge in Chains از انیمیشن سیمپسون ها یک کارگر خط تولید ژاپنی بیمار شده و نشانه‌هایی شبیه به آنفلوآنزا، همراه با عطسه، از خود بروز می‌دهد. او داخل یک جعبه که قرار است محصولات درون آن به دست برخی از شهروندان شهر اسپرینگفیلد برسند عطسه کرده و سبب شروع شیوع بیماری در این شهر می‌شود. این قسمت را در ادامه مشاهده می‌کنید.

دانلود ویدیو

مردم شهر به شدت ترسیده و به دنبال دارویی برای درمان می‌گردند. آن‌ها حتی به مسکن نیز قانع می‌شوند! حین عطش برای یافتن دارو، آن‌ها با کامیونی حاوی چند جعبه برخورد کرده و آن‌ها را دارو تصور می‌کنند، در حالی که جعبه حاوی زنبورهای قاتل است.

بیل اوکلی با انتشار یک توئیت اعلام کرد به برخی از نظریه‌های توطئه رسیده است، هر چند درباره آن‌ها اختلاف‌ نظر دارد. او از تلاش برخی کاربران اینترنت به ارتباط دادن پیش‌بینی وی به دخالتش در شیوع کروناویروس اظهار تاسف کرد.

این نویسنده در توئیتر گفت علاقه‌ای به درگیر شده آن (کارتن سیمپسون‌ها) با مقاصد شرورانه ندارد. به عقیده آقای اوکلی، کاربران نباید انگشت اتهام را به سمت آسیا برده و آن‌ها را (به خاطر شیوع کروناویروس و سپس زنبورهای قاتل) مقصر خطاب کنند.