لوسید ایر دریم ادیشن

آژانس محیط زیست EPA برد لوسید ایر دریم ادیشن را 830 کیلومتر اعلام کرد

برد لوسید ایر دریم ادیشن توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) حدود 830 کیلومتر اعلام شد که یک رکورد جدید در حوزه خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود.

شرکت خودروسازی لوسید نسخه پرچمدار سدان الکتریکی خود یعنی دریم ادیشن را در دو مدل رنج (Range) به معنای برد و مدل پرفورمنس به بازار عرضه می‌کند که طبق اعلام آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) نسخه رنج این خودرو توانسته رکورد جدیدی را در حوزه خودروهای الکتریکی به ثبت برساند.

رکوردشکنی لوسید ایر دریم ادیشن 

لوسید ایر دریم ادیشن

بر اساس اعلام آژانس EPA، برد نسخه رنج این سدان الکتریکی با هر بار شارژ و به همراه رینگ‌های 19 اینچی حدود 835 کیلومتر است، اما استفاده از رینگ‌های 21 اینچی باعث می‌شود تا برد حرکتی این خودرو 933 اسب بخاری به 755 کیلومتر کاهش یابد. مدل پرفورمنس این خودرو که برای ارائه عملکرد بیشتر عرضه شده است از قدرتی برابر با 1111 اسب بخار بهره می‌برد، اما این خودرو با هر بار شارژ کامل و با رینگ‌های 19 اینچی می‌تواند 760 کیلومتر را بپیماید که این میزان با رینگ‌های 21 اینچی به 725 کیلومتر می‌رسد.

لوسید ایر دریم ادیشن

شرکت لوسید برای این سدان الکتریکی خود نسخه ارزان‌تری با نام گرند تورینگ را نیز در نظر گرفته است که بدون در نظر گرفتن مشوق‌های مالیاتی فدرال قیمت شروع آن حدود 139 هزار دلار است. این مدل 800 اسب بخاری با هر بار شارژ به همراه رینگ‌های 19 اینچی می‌تواند حدود 830 کیلومتر را بپیماید که این میزان با رینگ‌های 21 اینچی به 755 کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

لوسید ایر دریم ادیشن

پیتر راولینسون، مدیر اجرایی شرکت لوسید در خصوص این سدان الکتریکی عنوان کرد از این که EPA برای لوسید ایر دریم ادیشن برد 835 کیلومتری را اعلام کرد بسیار خوشحالیم. بر این باوریم که چنین رقمی یک رکورد جدید برای تمام خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود. وی افزود این رکوردشکنی با تکنولوژی الکتریکی پیشرو و اختصاصی شرکت لوسید انجام شده و فقط با نصب یک باتری بزرگ به چنین عددی دست پیدا نکردیم.

لوسید ایر دریم ادیشن

راولینسون تاکید کرد در واقع تکنولوژی‌های الکتریکی لوسید شرایطی را فراهم کردند تا این سدان الکتریکی بتواند کیلومتر بیشتری را با مصرف انرژی کمتر از باتری‌ها بپیماید. این خودرو نسل بعدی خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود. گفتنی است لوسید ایر دریم ادیشن تا پیش از پایان سال 2021 به دست مشتریان خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*