شیائومی

شیائومی تنها در 5 روز 1.5 میلیارد دلار به جیب زد!

شیائومی در پنج روز اول نوامبر موفق به سودآوری 1.5 میلیارد دلاری شده است. در این مدت، گوشی‌های Xiaomi پرفروش‌ترین محصول بازار چین بوده است.

فستیوال سالانه فروش ویژه 11.11 چین نه تنها زمان خوبی برای مشتریان است که محصولات مورد نیازشان را با تخفیف بخرند، بلکه زمان خوبی برای تولیدکنندگان است تا از محصولات جدید خود پرده برداری کنند. به همین خاطر است که هر روزی که می‌گذرد، محصولات بیشتری معرفی می‌شود و شرکت‌ها آمار و ارقام تازه‌ای از میزان فروش خود منتشر می‌کنند.

در همین راستا شیائومی در اکانت ویبو خود رسماً اعلام کرده است که از یکم تا پنجم نوامبر (جمعه 14 آبان) سود هنگفت 1.5 میلیارد دلاری را به جیب زده است. هرچند این فستیوال فروش ویژه از 11 نوامبر آغاز می‌شود، اما بسیاری از تولیدکنندگان از اول ماه نوامبر تخفیف‌های ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

شیائومی

بر اساس فهرست فروش جینگ دونگ، گوشی‌های هوشمند شیائومی در رده نخست پرفروش‌ترین محصولات این ماه قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تلویزیون‌ها، لپ تاپ‌ها و دیگر محصولات این کمپانی هم همگی در دسته‌بندی خود رتبه نخست را در اختیار دارند. این نشان دهنده محبوبیت بسیار زیاد محصولات شیائومی در چین است.

بازار آنلاین شیائومی هم مثل بازار آفلاین این کمپانی توانمند است. Lu Weibing مدیرعامل برند ردمی تحت امر شیائومی می‌گوید این کمپانی در آینده سرمایه‌گذاری بیشتری را هم روی بازار آفلاین انجام خواهد داد. او اضافه کرده است که شیائومی طی دو تا سه سال آینده نزدیک به 30 هزار فروشگاه فیزیکی دیگر را در سراسر چین راه اندازی خواهد کرد. در همین مدت، شیائومی همچنان به رشد و قدرت گرفتن ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

جایگاه سامسونگ، شیائومی و هواوی در بازار موبایل ایران؛ کدام شرکت محبوب تر است؟

این مقام مسئول می‌گوید شیائومی در آینده وارد بازار فروش و خدمات اتومبیل نیز خواهد شد. آنطور که گزارش‌های پیشین نشان می‌دهد، نخستین خودرو الکتریکی شیائومی در سال 2024 به تولید انبوه خواهد رسید.

شیائومی می‌خواهد پادشاه بازار گوشی‌های هوشمند باشد

روز گذشته Lu Weibing در مصاحبه‌ای گفته بود که هدف اصلی کمپانی شیائومی رسیدن به رتبه نخست بازار گوشی‌های هوشمند چینی در سه سال آینده است. در حال حاضر این شرکت بعد از ویوو، اوپو و آنر در رتبه چهارم بازار چین قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*