گوشی جدید نوکیا

خط مقدم گوشی های نوکیا؛ نگاهی به 6 موبایل جدید نوکیا که به زودی معرفی می‌شوند

شرکت HMD Global قصد دارد به زودی از 6 گوشی جدید نوکیا رونمایی کند. در ادامه به مشخصات گوشی‌های جدید نوکیا می‌پردازیم.

شرکت HMD Global تاکنون نتوانسته برند نوکیا را به دوران شکوه سابق خود برگرداند. البته این شرکت در سال 2021 اولویت‌های خود را تغییر داد و همین تغییرات نیز به بهبود جایگاه نوکیا در بازارهای مختلف منجر شدند. امروز خبر رسیده که 6 گوشی جدید نوکیا در دست ساخت هستند تا این مسیر را ادامه دهند.

گوشی جدید نوکیا / نوکیا G11

نوکیا G11

اواخر بهمن ماه بود که نوکیا G11 و G21 معرفی شدند و حالا ظاهرا شرکت فنلاندی در تلاش برای عرضه نوکیا G11 پلاس است. متاسفانه جزئیات زیادی از مشخصات این گوشی منتشر نشده؛ اما گویا از همان تراشه یونیساک T606 نوکیا G11 به همراه دوربین بهبود یافته بهره می‌برد.

مدل G11 به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز شده بود؛ اما در مدل پلاس احتمال حضور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نوکیا G21 و حذف یکی از دوربین‌های اضافی وجود دارد.

هنوز از تاریخ رونمایی رسمی اطلاع نداریم؛ اما با توجه به داده‌های منتشر شده، زمان زیادی باقی نمانده است. همچنین در کنار Nokia G11 Plus از دو گوشی دیگر رونمایی خواهد شد.

نوکیا XR20

نوکیا XR20

علاوه بر اینها، HMD Global قصد دارد در نیمه دوم 2022 از سه گوشی هوشمند دیگر نیز رونمایی کند. این گوشی ها نوکیا X11 5G، نوکیا X21 5G و گوشی مقاوم نوکیا XR21 5G نام دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*