میز اداری

لیست قیمت میز اداری سفید تک نفره با جزئیات

آخرین مرحله در تاسیس یک شرکت خرید میز و صندلی است. این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد و با توجه به دکور محل کارتان می‌توانید آن را خریداری کنید.

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت میز اداری طوسی سفید تاثیرگذار است، کیفیت و نوع چوب آن است. در واقع هر چه میز استحکام و جنس بهتری داشته باشد مسلما قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. این نوع میزها قابلیت استفاده به عنوان گل میز را نیز دارند و به راحتی می‌توان برای مبل‌های اداری استفاده کرد. آراد برندینگ از شما دعوت به عمل می‌آرود تا در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه را در اختیار شما بگذاریم.

از دیگر عوامل موثر می‌توان نوسانات بازار، حجم خرید، نوع کارخانه تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا و نحوه خرید و فروش را نام برد که متاسفانه اخیرا با افزایش نرخ ارز و دلار قیمت چوب و سایر مشتقات آن سیر صعودی گرفته‌اند و قیمت میز اداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مزیت‌های خوب این نوع میز، منعکس کردن نور و ایجاد فضایی آرام و پر نور است و در واقع اگر اتاقی کوچک و کم نور دارید بهتر است میز سفید را انتخاب کنید که فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

میز اداری تک نفره

در شرکت‌های خصوصی با تعداد کارمندان کم، استفاده از میز اداری دو نفره مرسوم و در عین حال مقرون به صرفه است؛ زیرا میزان رفت و آمد و همچنین انجام فعالیت‌ها نسبت به اداره‌های دولتی در این مراکز نسبتا کمتر است. در میز اداری تک نفره و دو نفره معمولاً قطر میز کوچک است که سبب می‌شود فضای زیادی اشغال نکند. البته اگر قصد گذاشتن یک لپ تاپ همراه با سیستم‌های نقشه‌کشی حرفه ای را دارید، خرید این میزها را چندان توصیه نمی‌کنیم.

میز اداری

دلیل این امر طول و عرض کوچک این مدل میزها است که باعث ایجاد برخی محدودیت‌ها مانند عدم نگهداری یا گذاشتن مدارک و وسایل شخصی، برخی پوشه‌های بزرگ و حتی استکان چای و بشقاب روی میز می‌شود. نکته دیگر این که برای انتخاب طرح و جنس میز اداری تقریبا هیچ محدودیتی وجود ندارد، به این معنی که خریدار می‌تواند متناسب با نیاز خود، میزهای صفحه چوبی یا شیشه‌ای، میز با پایه‌های فلزی و حتی مدل‌های ترکیبی را انتخاب کند.

توجه داشته باشید که با انتخاب یک میز مناسب و با کیفیت علاوه بر این که محیط کار خود را زیبا نموده و یک سرمایه‌گذاری بلندمدت نموده‌اید، به علت تنظیم مناسب صندلی با میز و بهتر شدن زاویه دید شما همواره بدن شما از لحاظ فیزیکی در فرم بهتری قرار می‌گیرد و دچار مشکل در ناحیه ستون فقرات خود نمی‌شوید.

میز اداری سفید

امروزه کارمندان و مدیران برای افزایش قدرت دید و رفع خستگی، میز اداری سفید رنگ را برای انجام فعالیت‌های خود انتخاب می‌کنند؛ چرا که فضا را روشن‌تر و شیک‌تر جلوه می‌دهد و سبب می‌شود اتاق فضایی آرامش‌بخش داشته باشد. از طرفی میز اداری سفید رنگ از آن جایی که از چوب‌های مقاوم و باکیفیت مثل چوب روس ساخته شده، در اثر گذشت زمان دچار رنگ پریدگی، خراشیدگی و سایش نمی‌شود و همچنین در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

میز اداری

معمولا کارمندان بیشتر ساعت روز را در پشت میز و صندلی می‌نشینند؛ بنابراین باید با انتخاب بهترین مدل میز اداری سفید ساده ساعات خوش و بدون خستگی برای خود رقم بزنند. حال تا انتهای مطلب با ما باشید تا راهنمای خرید میز اداری باکیفیت را در اختیار شما قرار دهیم.

اولین مورد؛ سبک و رنگ میز است. اگر می‌خواهید میزتان در صورت جابه‌جایی برای محیط کاری دیگر نیز مناسب باشد بهتر است میز اداری سفید ساده را انتخاب کنید که به همه نوع سبک می‌آید.

مورد قابل ذکر دیگر، ابعاد و اندازه میز است. همواره میزی را انتخاب کنید که مناسب محیط کار بوده و استانداردهای لازم را داشته باشد تا با قد شما هماهنگ باشد و موجب کمر درد و زانو درد نگردد. نکته قابل ذکر دیگر، آپشن‌های میز است. در واقع اگر قصد دارید میز اداری شما دارای کشو باشد، به ریل‌ها، عمق کشو و راحت باز و بسته شدن آن توجه کنید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*