گلکسی جی 8 پلاس

گلکسی جی 8 پلاس سامسونگ با پردازنده هشت هسته‌ای در راه است

گلکسی جی 8 پلاس (+Samsung Galaxy J8) در بنچمارک “Geekbench” رویت شد. گوشی جدید سامسونگ با آخرین نسخه از اندروید و پردازنده هشت هسته‌ای عرضه می‌شود.

گلکسی جی 8 پلاس به تراشه اسنپدراگون 625 تجهیز خواهد شد

چند هفته پیش بود که یکی از گوشی های جدید سامسونگ با نام احتمالی گلکسی J8 و شماره مدل “SM-J800FN”، همراه با تراشه اگزینوس 7870 در وب‌سایت بنچمارک‌گیری “Geekbench” رویت شد. پس از گذشت مدتی کوتاه، حالا اطلاعات مربوط به دستگاه دیگری با شماره مدل “SM-J805G” و تراشه اسنپدراگون 625 منتشر شده است که به نظر می‌رسد گلکسی جی 8 پلاس باشد.

هر دو این تلفن های هوشمند به اندروید 8.0 اوریو و پردازنده هشت هسته‌ای تجهیز شده‌اند، با این تفاوت که نسخه استاندارد با 3 گیگابایت رم و پردازنده 1.6 گیگاهرتزی توسعه پیدا کرده است، در حالی که نسخه پلاس از 4 گیگابایت رم و پردازنده 1.8 گیگاهرتزی بهره می‌برد. این اختلاف سخت افزاری جزئی سبب شده تا امتیاز گوشی های جدید سامسونگ در تست‌های مختلف نیز بسیار نزدیک باشد:

ما پیش‌بینی می‌کنیم که به منظور افزایش قیمت، میزان حافظه ذخیره‌سازی این دو موبایل نیز متفاوت باشد. حال باید منتظر ماند و دید که نسخه اصلی (J800) به تراشه اسنپدراگون مجهز خواهد شد یا نه. علاوه بر این، ورژن “FN” به معنی عرضه آن در بازار کشورهای اروپا، آسیا و خاورمیانه بوده و احتمالا ورژن “G” نیز در بازار آمریکای جنوبی و بخش‌هایی از آسیا به فروش خواهد رسید.