گلکسی اس 9 با بریدگی بالای صفحه

آیا گلکسی اس 9 با بریدگی بالای صفحه به اندازه نسخه اصلی جذاب هست؟

گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) با ظاهری شبیه نسل قبل ساخته شده است. اما آیا تاکنون به توسعه نسخه دیگری از گلکسی اس 9 با بریدگی بالای صفحه فکر کرده‌اید؟

به تازگی یکی از طراحان سرشناس با نام مارتین هاجک (Martin Hajek)، رندرهایی از گلکسی اس 9 را با بریدگی بالای صفحه منتشر کرده است که شکل ظاهری این تلفن هوشمند را در صورت داشتن “notch” به تصویر می‌کشد.

جدای از تقلید مستقیم از آیفون ایکس اپل، این طراحی به سازندگان اجازه می‌دهد تا نسبت صفحه به بدنه را تا حد زیادی افزایش دهند. در تست‌های انجام‌شده توسط وب‌سایت “Phonearena”، ایسوس زنفون 5 به لطف ناچ باریک‌تر، با نسبت صفحه به بدنه 83.69 درصد توسعه پیدا کرده که در مقایسه با آیفون ایکس و نسبت 82.35 درصد، به مراتب بالاتر است.

با این حال، گلکسی S9 با سبک خاص سامسونگ توسعه پیدا کرده و به لطف حاشیه‌های بسیار باریک، هم‌چنان نسبت صفحه به بدنه آن 84.36 درصد است. البته این بیشترین میزان نیست چرا که بریدگی بالای صفحه در اسنشال فون در مقایسه با آیفون ایکس و زنفون 5، تنها میزبان دوربین سلفی است که به واسطه آن، این نسبت به 84.85 درصد افزایش پیدا می‌کند.

با این تفاسیر، آیا گلکسی اس 9 با بریدگی بالای صفحه می‌توانند همانند نسخه اصلی شما را مجذوب خود کند؟

تصاویر گلکسی اس 9 با بریدگی بالای صفحه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. نه اصلا نمی پسندم

    مسخره ترین نوع طراحی از دید منه

    چیه این شاخ گاو هیچ کاربردی نداره حتی از دید دیزاین هم خوب نیست

  2. سامسونگ هیچ وقت این کارو نمی کنه این کارارو کمپانیای نو پا انجام میدن که گوشی شون شبیه ایفون بشه تا بتونن بفروشن سامسونگ که رتبه اول در فروش گوشی رو داره نیاز به این کار نداره… نه اصلا جذاب نیست این بریدگی فقط در ایفون زیبا ست

  3. تنها جزابیته اینی که گزاشدین شباهتش به اپله

  4. همه جوره جذابه این لامصب

  5. اخه این بریدیگی ینی چی
    مهم کار کردنه که اس 9 خراب کرده

  6. خدا یکی از اینا نصیب مام کنه

  7. نه D: هیچ جذاب نیستن

    جذاب وفقط شیائومی می میکس 2