مقایسه مشخصات فنی هواوی آنر 10

مقایسه مشخصات فنی هواوی آنر 10 با آیفون ایکس

در مقایسه مشخصات فنی هواوی آنر 10 (Huawei Honor 10) با آیفون ایکس (Apple iPhone X)، به موشکافی تفاوت‌های سخت افزاری این تلفن های هوشمند می‌پردازیم.

آیفون ایکس، پرچمدار 2017 اپل است که سال گذشته میلادی شاهد عرضه رسمی آن بودیم. این تلفن هوشمند، متفاوت‌ترین محصول آمریکایی‌ها بوده و با قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری فراوانی از جمله نمایشگر بدون حاشیه، تراشه A11 بایونیک، دوربین دوگانه و سیستم تشخیص چهره Face ID در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. اپل برای نخستین بار، کلید فیزیکی هوم از این گوشی حذف و با استفاده از دوربین TrueDepth، سیستم تشخیص چهره را جایگزین آن کرده است.

در سوی دیگر، آنر 10 با اقتباس از آیفون ایکس طراحی شده است، اما در آن خبری از سیستم تشخیص چهره پیشرفته و نیست و در عوض، بخش جلویی میزبان کلید فیزیکی هوم و سنسور اثر انگشت است. همچنین به لطف تراشه کایرین 970 کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی و قابلیت‌های بسیار خوب آن بهره‌مند شوند. از آنجایی که آنر 10 با جدیدترین سخت افزار موجود، آخرین نسخه سیستم عامل اندروید و کیفیت ساخت بالا تولید شده، تصور می‌کنید در مقایسه با آیفون 10، از نظر فنی در چه سطحی قرار می‌گیرد؟

مقایسه مشخصات فنی هواوی آنر 10 با آیفون 10

مقایسه مشخصات فنی هواوی آنر 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایفون فک کنم بلد نیست از رم سه بالاتر بزنه