لپ تاپ آنر مجیک بوک

لپ تاپ آنر مجیک بوک هواوی با قیمت مناسب و قدرت بالا معرفی شد

لپ تاپ آنر مجیک بوک (Honor MagicBook) رسما توسط هواوی معرفی شد. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به قابلیت‌ها، مشخصات و قیمت لپ تاپ آنر مجیک بوک خواهیم داشت.

هواوی محصولات سری آنر را به دنیای لپ تاپ ها نیز گسترش داده است. سازندگان در طراحی این محصول جدید از مک بوک ایر الهام گرفته‌اند و بدنه آلومینیومی لپ تاپ آنر مجیک بوک با 15.8 میلی‌متر ضخامت، 1.47 کیلوگرم وزن دارد. چنین چیزی برای یک لپتاپ 14 اینچی مقرون به صرفه چندان بد نیست.

صفحه نمایش (که در بدنه یک لپ تاپ 13 اینچی جای گرفته) لپ تاپ جدید آنر، یک پنل IPS مات با وضوح 1080×1920، کنتراست 800:1 و روشنایی 250 نیت است و 45 درصد از فضای رنگ NTSC را پوشش می‌دهد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک با نسل هشتم پردازنده‌های سری Core اینتل عرضه می‌شود. به طور مشخص‌تر، کاربران می‌توانند این محصول جدید را در دو مدل مختلف با پردازنده‌های Core i5-8250u و Core i7-8550u در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت هارد جامد (ساتا) خریداری کنند. هر دو نسخه این لپ تاپ با کارت گرافیک MX150 شرکت انویدیا با 2 گیگابایت حافظه GDDR5 به فروش خواهد رسید.

برای خنک کردن پردازنده و کارت گرافیک، از یک فن و چندین لوله انتقال حرارت استفاده شده است. فن تعبیه‌شده روی بدنه دستگاه، هوای خنک را از طریق سه دریچه به سمت داخل کشیده و هواوی داغ را به بیرون هدایت می‌کند. زیر قاب از یک باتری بزرگ 57.4 وات‌ساعتی استفاده شده است که برای 12 ساعت کار کردن با دستگاه کافی خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند از طریق یو اس بی نوع C، باتری را ظرف تنها یک ساعت از 0 تا 70 درصد شارژ کنند.

لپ تاپ آنر مجیک بوک

در رابطه با USB صحبت کردیم، بد نیست اشاره کنیم هواوی یک پورت USB-A 3.0، یک پورت USB-A 2.0، پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری با قابلیت اتصال اسپیکر و میکروفون را نیز برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. به علاوه، کاربران می‌توانند بدون نیاز به کابل، اطلاعات را از طریق اپلیکیشن “Magic-Link” بین لپ تاپ و موبایل هواوی خود جابجا کنند.

لپ تاپ آنر مجیک بوک چهار اسپیکر با فناوری “Dolby Atmos” و میکروفون دوگانه دارد. در بخش کناری کیبورد از یک اسکنر اثر انگشت استفاده شده است که می‌تواند قفل دستگاه را ظرف 0.9 ثانیه باز کند. به گفته سازندگان، سرعت بوت لپ تاپ نیز 7.6 ثانیه است.

علاقه‌مندان به خرید لپ تاپ آنر باید برای مدل مجهز به پردازنده Core i5، مبلغ 5 هزار یوان (800 دلار / 645 یورو) و برای مدل مجهز به پردازنده Core i7 نیز 5 هزار و 700 یوان (910 دلار / 735 یورو) پرداخت کنند. لپ تاپ جدید هواوی ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد و هنوز برنامه سازندگان برای عرضه آن در بازار جهانی مشخص نشده است.

تصاویر لپ تاپ آنر مجیک بوک