اسناد محرمانه CIA نشان می‌دهند که آلمان نازی موفق به ساخت یوفو شده بود!

اسناد محرمانه CIA نشان می‌دهند که آلمان نازی موفق به ساخت یوفو شده بود!

به تازگی مدارکی محرمانه مربوط سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA)، یکی از معروف‌ترین آژانس‌های اطلاعاتی دنیا، منتشر شده که نشان می‌دهد مهندسان هیتلر در زمان آلمان نازی با موفقیت اقدام به ساخت یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده کردند!

با خواندن تیتر این مطلب و توجه به اصطلاح ساخت یوفو اولین سوالی که در ذهن بسیاری از مخاطبان پدید می‌آید، این است که چگونه می‌توان یک شی ناشناس پرنده را ساخت؟!

در ابتدا باید توجه داشته باشیم که کلمه یوفو (UFO) لزوما این مفهوم را منتقل نمی‌کند که شی مورد نظر باید منشئی فرازمینی داشته باشد و به صورت کلی هر وسیله پرنده ناشناسی که وجود آن در آسمان تایید شود را می‌توان یوفو خطاب کرد.

با این تفاسیر جالب است بدانیم که اسنادی که به تازگی از طبقه‌بندی محرمانه آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) خارج شده، از ساخت یوفو توسط دانشمندان آلمانی در دوره جنگ جهانی دوم خبر می‌دهد!

ساخت یوفو توسط آلمان نازی

توان بالای نظامی و به خصوص تکنولوژیکی کشور آلمان و حزب نازی در دوره جنگ جهانی دوم بر کسی پوشیده نیست و در حالی که تانک‌ها، موشک‌ها و سایر جنگ‌افزارهای این کشور در بیش از نیم‌قرن پیش باعث مرگ میلیون‌ها نفر شد، همیشه اطلاعات ضد و نقیضی در مورد پیشرفت شگفت‌انگیز فناوری‌های مختلف آلمانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

اسناد محرمانه CIA نشان می‌دهند که آلمان نازی موفق به ساخت یوفو شده بود!

تازه‌ترین این اطلاعات که به ساخت یوفو مربوط است، نشان می‌دهد که در دهه 40 میلادی آلمانی‌ها تجهیزات عجیبی به شکل بشقاب پرنده را ساخته بودند که هدف اصلی آن‌ها،‌ پرت کردن حواس خلبان‌های متفقین و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان بود.

نازی‌ها در دوره اوج خود، در کنار تلاش‌های مختلف برای حکمرانی به کل جهان مکان‌های ناشناخته و عجیب سراسر سیاره را در جستجوی اطلاعات مرتبط با مسائل ماورالطبیعه زیر پا گذاشتند و انواع مختلفی از متون باستانی را جمع‌آوری کردند. تاکنون همیشه موضوع پیشرفت نازی‌ها در زمینه علوم غریبه جای بحث داشته و اطلاعات تازه منتشر شده هم این موضوع را جنجالی‌تر می‌کند، چرا که به اعتقاد عده‌ای از صاحبت نظران، احتمال دخالت علوم ماورالطبیعه در ساخت یوفو توسط آلمان‌ها کم نیست!

اسناد محرمانه CIA نشان می‌دهند که آلمان نازی موفق به ساخت یوفو شده بود!

با وجود تئوری‌های توطئه مختلف مطرح‌شده در مورد توسعه تکنولوژی ضد جاذبه نازی‌ها و صحبت‌ها در مورد ساخت پایگاه‌های مخفی این قدرت نظامی در قطب جنوب، شواهد گوناگونی در مورد فعالیت آلمانی‌ها در مورد تجهیزات پیشرانه فوق پیشرفته و ارتباط این وسایل با یوفوها وجود دارد؛ به عنوان مثال در مارس 1950 مقاله در مورد مهندسی ایتالیایی در یکی از روزنامه‌های ایتالیا چاپ شد که تا به امروز به عنوان اولین متن منتشر شده در مورد یوفو نازی ها شناخته می‌شود.

این مهندس ایتالیایی در نوشته‌هایش اشاره کرد که از سال 1942، تحقیقات گسترده‌ای در مورد نوعی دیسک پرنده در آلمان و ایتالیا در جریان بوده و انرژی تامین شده برای پرواز این اشیا عجیب، از منبعی بسیار قدرتمند تامین می‌شده است؛ در طول جنگ جهانی دوم هم موارد متعددی از برخورد با یوفو گزارش شد که اکثر آن‌ها به تسلیحات سری نازی‌ها نسبت داده شد.

اسناد محرمانه CIA نشان می‌دهند که آلمان نازی موفق به ساخت یوفو شده بود!

روزنامه سال 1950

پس از این اتفاق یک دانشمند آلمانی به نام رودالف شریور (Rudolph Schriever) صحبت‌های جالبی در مورد ساخت بشقاب پرنده برای نازی‌ها مطرح کرد و گفت که در دوره فعالیتش موفق به طراحی نوعی وسیله پرنده دایره‌ای بسیار بزرگ شده که از طریق چرخش پره‌های توربین به پرواز درمی‌آمده است.

اسناد محرمانه CIA نشان می‌دهند که آلمان نازی موفق به ساخت یوفو شده بود!

گفته شده که در دهه 50 بسیاری از کشورها به موضوع بشقاب پرنده‌ها علاقه‌مند بودند و بحث ساخت یوفو نسبتا داغ بوده است؛ در سال 1953 کمپانی هواپیماسازی آورو کانادا (Avro Canada) اعلام کرد که مهندسانش در حال ساخت یک جت گرد با نام “VZ-9-AV Avrocar” هستند که توانایی رسیدن به سرعت 2400 کیلومتر بر ساعت را دارد!

مدتی پس از انتشار این خبر مهندسی آلمانی به نام جورج کلین (Georg Klein) ادعا کرد که محصول کمپان آورو بر اساس دستاوردهای آلمان نازی در مورد بشقاب پرنده‌ها ساخته شده است!

در سند مربوط به موضوع بحث ما هم که هم‌اکنون در آرشیو سازمان CIA قرار دارد، صحبت‌هایی از زبان کلین نقل شده که دستیابی نازی‌ها به تکنولوژی ساخت بشقاب پرنده را تایید می‌کند؛ کلین ادعا کرده که اولین پرواز وسیله‌ای با مشخصاتی شبیه فضاپیماهای فیلم‌های علمی تخیلی را در تاریخ 14 فوریه 1945 شاهد بوده و در این آزمایش وسیله مورد نظر با رسیدن به ارتفاع 12400 متری در عرض 3 دقیقه، رکورد سرعت 2200 کیلومتر بر ساعت را هم ثبت کرده است.

در ادامه این سند گفته شده که آلمان‌ها نقشه‌هایی برای رساندن سرعت بشقاب پرنده به 4 هزار کیلومتر بر ساعت داشتند و تا اواخر سال 1945 مشکل تامین مواد لازم برای ساخت این وسیله پرنده شگفت‌انگیز هم حل شده بود.

با تمام این صحبت‌ها، موضوع استفاده از علوم غریبه در دستیابی به چنین تکنولوژی‌هایی (در صورت واقعی بودن) همچنان یکی از داغ‌ترین بحث‌ها در این رابطه است؛ از طرف دیگر،‌ چنین سوالاتی مطرح می‌شود که آیا واقعا کشورهایی هستند که در میان تجهیزات مختلف خود بشقاب پرنده هم داشته باشند و چه تعداد از موارد پیشین گزارش شده از برخورد با یوفو، به وسایل پرنده ساخت دست بشر مربوط بوده است؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

27 دیدگاه

  1. اگر این بشقاب پرنده رو ساخته باشند کار خودشون بوده ربطی هم به بیگانگان نداره

  2. چرت و پرت است
    این خزعبلات و خرافات همش دروغه
    4 تا کاغذ جعلی(با کمک فتوشاپ) درست کردند
    اصلا اون زمان که دوربین رنگی نبود!
    و 4 تا عکس از هیتلر و پرچم آلمان نازی انداختن رو مقاله ها. با نوشته های دروغ و چرند میخوان اعصاب مردم رو هم بهم میریزن

    اصلا یک نکته خنده دار وجود داره که دروغ بودن این موضوع رو ثابت میکنه
    این آمریکایی ها و انگلیسی ها و فرانسوی ها که انسان های معمولی بودن بر دانش بیگانگان پیروز شدند؟ خخخخخخخ
    الحق که انسان اشرف مخلوقاته

  3. نازی ها پیشرفت بزرگی داشتند که در زمان خود یک نوع امپراطوری بود.
    جهان تصاویری که یهودیان به آنها نشان می دهند را تماشا می کنند ولی حقیقت پشت این تصاویر است.
    هلوکاست یکی از همین دروغ های یهودیان می باشد.البته دروغ های زیادی وجود دارد که باید بگردین و پیدایش کنید.

  4. این یوفو بالا و پایین میرفته و جلو حالا سرعتی هم داشته ولی مانورهای عجیب و غریب و باورنکردنی نداشته یا غیب بشه یا سرعت تعجبی که دیده شده مسلما نداشته.

  5. بابت این مطلب ممنون هرچند دارم با فاصله ی زیاد اونو میبینم! اما چند وقتی هست که یوفوها ذهنمو زیاد درگیر کرده بود که به این مطلب برخوردم
    سوالی که پیش میاد اینه که اصلا این تصاویر واقعی هستن یا خیر؟ و اگر این تصاویر رو از همون اسناد گرفتند باید در متن اشاره میشد
    اما نکته ی جالبی که همیشه ذهن منو درگیر کرده اینه که چرا همیشه در فیلمها و یا بازیهای رایانه ای این بحث علوم ماورالطبیعه رو به المان نازی نسبت میدن مگر دانشمندان اون زمان با کمترین امکانات چه کار میتونستن بکنند که الان نمیتونند؟ اگر المان از چنین نیروهایی استفاده میکرد که پیروز میدان میشد! بله در خیلی از موارد جلوتر از زمان خودش بود اما چیزهایی نبود که در همون زمان هم دست نیافتنی باشه. مگر اینکه فرض کنیم این یوفوها و امثال اونها واقعی بودن و هرچه که امریکایی ها میگن درسته که در این صورت باید پرسید چرا این همه علم و تکنولوژی اونها رو بر متفقینی که یکیشون مثل امریکا (که اوضاع اقتصادی خوبی نداشت پس نمیتونست روی چیزهای خفن تر سرمایه گذاری کنه) یا شوروی (که که کلا یک کشور با دید سنتی بود هرچند ارتش قدرتمندی داشت در زمان خودش) نتونست پیروز کنه؟
    فکر میکنم این هم از اون قضایایی هست که یکجا استارت خورده و حالا تبدیل به یک حقیقت شده در عموم البته در مورد دانشمندانی که در خدمت حزب نازی بودن شکی نیست اما فکر میکنم خیلیهاشون هم بیشتر از حد خودشون بولد شدن.
    مثلا همین یوفوی محصول Avro Canada چرا بعد از اون همه سال به اتمام نرسید در حالی که احتمال این رو داشته که از المانیها یا دانششون استفاده کرده باشند یا چرا هنوز امریکا صحبتی واضح در این مورد نکرده اینها همگی مثل صدها ماجرای دیگه سربسته موندن و فقط یک کشور اونم امریکا داره جزییاتشو میگه اینکه در مورد یک چیز تحقیق کنیم برای ساختش تا اینکه اونو واقعا بسازیم خیلی فرق داره و اصلا شاید چیز خیلی غیر باوری هم نبوده در مورد المان اون دوره (انقدر که میگن) و گرنه این پرنده ی سریع رو که زودتر میساختن و دمار از روزگار متفقین در می آوردن … المان حتی میدونست بمب اتم چطور ساخته میشه ولی استفاده نکرد اما دوست داشته توی اون گیرو دار یوفو بسازه! اگر جنایات المان به مانند باقی کشورها رو ثابت شده بدونیم پس چرا اونها از بمب اتم استفاده نکردن؟ اینها همگی سوالاتی هست که چرا المان از خیلی از سلاحاش و حتی علمش استفاده نکرد در حالی که شکست رو روز به روز میدید. علمی که بارها بهش نسبت میدن و میگن به علوم ناشناخته ای دسترسی داشته اما در واقعیت گویا چیز دیگری بوده…

  6. جالب بود
    کلا هر اتفاقی در رابطه با جنگ جهانی دوم بیفته جالبه
    بنظر من آلمان نازی و هیلتر خدمت زیادی به پیشرفت علم و شکل گیری تمدن امروزی ما و آیندگان کردن

  7. یه روز که من تو بالکن بودم فلش موبایلم افتاد تو چشمم یه زره چشمم درد گرفت داشتم چشمو باز و بسته میکردم تا درست شه ماهو دیدم از بغل ماه یه چیزی با سرعت معمولی داشت میرفت بیضی شکل بود و با نور های سفید وبغلش یه زری زرد

    • سلام دوست عزیز
      “مغز ،اون چیزی رو که میخواد می بینه”
      این از نظر علمی کاملا اثبات شده.
      برای خودم هم موارد مشابه این پیش اومده

  8. کامنت ها رو خوندیم متاسفانه هیچ کس دقت نمیکنه.
    توی متن اومده:
    (تا اواخر سال 1945 مشکل تامین مواد لازم برای ساخت این وسیله پرنده شگفت‌انگیز هم حل شده بود)
    در حالی که آلمان سال ۱۹۴۵ تقریباً با خاک یکسان شد، رایش سوم شکست خورد. اگه به اسناد بازسازی کارخانه های فولکس واگن مراجعه کنید تصویر صحیحی از آلمان ۱۹۴۵ به دست می‌آورید.
    پس دوستان ساخت UFO توسط ارتش رایش سوم در حالی که آلمان در جنگ بود و جت های جنگنده نیاز مهمتری محسوب میشدند. عاقلانه به نظر نمیرسد.
    بلآخره حتی آمریکا هم نیازمنده تا کثافتکاری‌های خودش رو لابه‌لای وقایع تاریخی ماست مالی کنه.
    نبوغ آلمان نازی رو میشه در موشک های V2 – جت های جنگنده، تانک Tiger 3 ، توپخانه های ساحلی تمام اتوماتیک و زیردریایی های جاسوسی، دستگاه رمزنگاری enigma دید.
    چیزهایی که در جنگ موثر بود نه پروژه های غیر مرتبط با پیروزی در جنگ.

  9. برای درک بهتر آنچه نازیها کردند باید با آن زمان سفر کرد همراه تاریخی که مثل آبکش پر از سوراخ است. آنچه به ما گفته نشده است. با اینکه خیلی در مورد آن نوشته شده است. در فضای دهه های اولین از قرن بیستم در اروپا بویژه در انجمنهای پنهان خبر از رسیدن یک دوران طلایی بود. با اینکه تصویر ما از اروپایی ها این است که بیشتر از سمت راست مغز خود استفاده می کنند. منطقی هستند و آینده نگر. ولی آنها نیز انسان هستند و در مورد متافیزیک گرایش دارند. بوِیژه در این انجمنهای پنهان که کارشان با متافیزیک است. اینها چند انجمن پنهان بودند که در پی پیوند با متافیزیک بودند در بینشان گروهای مثبت و منفی هم بودند. چند مدیم بسیار زیبا برای آنها کار می کردند با موهایی بسیار بلند( گفته میشود مو آنتن ارتباط با متافیزیک برای انسان است. سرخ پوستان هم همیشه موهای بلند دارند. این خانمها بعد از جنگ همگی گم شدند!) پیوند بقرار شد و طرف متافیزیک اینها برایشان اولین نقشه از یوفو را فرستاده است. و این آغاز ماجرایی است که تا حال ادامه دارد. گفته میشود نازیهای وقتی زمین را ترک کردند یک راست دست یک گروه بسیار بسیار منفی از فرازمینی ها افتادند. از اینجا جنایتهای ناریهای هم شروع میشود. این پیوند گویا همینطور ادامه دارد ولی در آلمان دیگر نیست بلکه به جاهای دیگر انتقال یافته. اگر در تاریخ خوانده باشید آمریکا گروه زیادی از دانشمندان نازی را به آنجا جابجا کرد و آنها به کار خود ادامه دادند. و طرح برنامه فضایی مخفی را پایه گذاری کرده اند. ناسا فقط نمایش کوچکی است که اتفاقاتی که انسانهای بسیار اندکی از آن خبر دارند. داشتن کلنی در سیارات نزدیک به زمین پایگاهای کلانی که دارند و سیستم پوشیده نگهدار دارند. هر چیزی که من و شما نمی توانیم تجسم کنیم آنها انجام میدهند. David Wilcock و ویدیوهای وی را در یوتیوپ نگاه کنید. او و دوستانش گزارش های زیادی را پخش می کنند. ترامپ بر خلاف آنچه گفته میشود موافق آشکار کردن برنامه های پنهان فضایی است. راستی هرگز پنهان نیست توجه ما انسانها را به سمت دیگر کشیده اند تا از راستینگی بدور باشیم. اگر حس میکنید در این مورد باید بیشتر بدانید حتما بیشتر جستجو کنید.

  10. دوستان من یکی از بزرگ ترین طرف دار های نازی ها هستم و اگه اونا اون موقع تونستن یه همچین چیزی بسازن چرا الان امریکا یا کشور های دیگه نکنن ولی قطعا تمام این پدیده های یوفو که مشاهده میشه مربوط به کشور های قدرتمند نیست و بعضی ها قطعا منشا فرازمینی داره اما حتما یک زاری در نوع طراحی دیسکی، مثلثی، سیگاری شکل و….. وجود داره که از نظر بسیاری از نظریه پردازان اقلب مثلثی شکل ها منشا زمینی و بقیه با توجه به نوع شکل متعلق به گونه های مختلف فرازمینی ها است و اضافه کنم من یکی از این یوفو ها رو دیدم چون در حاشیه شهر ساری ( یکی از روستا ها) یک ویلا داریم، از فاصله نزدیکی درون جنگل مشاهده کردم اما این بسیار عجیب بود که بعد از مشاهده حالم بهم خورد و تا چند رو مریض بودم و اضافه کنم نوع یوفویی که مشاهده کردم شبیه حرف V بود و در اخر اینکه اگه بشر تونسته یه همچین چیزی بسازه قطعا به پیشرفتگی نسخه فرازمینی نیست . چون انها قابلیت سفر کرمچاله ای و سرعت بسیار بسیار بالا از از نسخه زمینی دارند.

  11. سلام

    سال ۱۳۸۹ تازه دوربین عکاسی خریده بودم و شب چهارشنبه سوری رفتم پشت بام تا از پدیده جدید آن روز، یعنی بالن آرزو ها عکاسی کنم!

    البته چندان هم عکاسی بلد نبودم، خانه ما مرکز شهر تهران بود، بالاتر از میدان حسن آباد…
    همینطور که با دوربین کلنجار میرن تا بتونم نور رو تنظیم کنم و در انبوه دود حاصل از آتش چهارشنبه‌سوری عکسی بگیرم، ناگهان یک شی پرنده را دیدم که بدون هیچ صدایی و آرام از سمت جنوب تهران و تقریبا مسلط به خیابان حافظ به سمت شمال آمد، تقریبا تا بالای سر من رسید…
    ببینید این که دارم تعریف میکنم در شرایطی هست که آسمان تهران رو مملو از دود آتش است، مانند ابر و مه…
    تا نزدیکی من که رسید مسیرش رو تغییر داد و به سمت شرق تهران حرکت کرد و دیگر نتوانستم ببینمش…
    در این فاصله سعی کردم از آن عکس بگیرم، اما به خاطر مهارت بسیار کم در عکاسی و اینکه حقیقتا دست و پام رو گم کرده بودم نشد دیده ام را مستند کنم و این یکی از حسرت های زندگی من است.
    اما این شی پرنده از نظر ظاهری گرد بود که در دو طرف بدنه اش به شکل نیم حلال خالی بود.

    سپاس از شما

  12. سلام
    خیلی جالبه
    ولی چیرا المان با این همه قدرت و این همه تکنولوژی که هنوز خیلی از کشورها یا نرسیدن یا شاید هر گز بهش نرسن باز تو جنگ شکست خورد
    این راست میگن یا دروغ ؟
    یک عده فیلم عکس فوق سری دیدم که تو هیج ندیدمشون
    که در حال ساخت و تحقیق درباده علوم ناشناخت و غریبه بودن
    که توش از المان ها هم بود که تا حالا هیج جا ندیدم
    راست دروغ فیلم ها رو هم نمیدونم ولی رمزنگاری شده بودن و بدبختی تونستم رد بشم از رمزنگاری
    با دیدن فیلم ها و عکس ها
    واقعا احساس ترس به ادم دست میداد
    راست دروغ…
    موفق باشید

  13. دیگه این هیتلر بدبختو ول نمیکنن

  14. واقعا مخفی کاری دولت ها حرص آدم رو درمیاره،با توجه به پیشرفت تصاعدی علم همه چیز تا چند سال آینده رو میشه،حتی اوباما و خانم کلینتون هم میخواستن از اسرار محرمانه ارتباط با فرازمینی ها پرده برداری کنن که دونالد ترامپ اومد روی کار و نذاشت البته اینا همش بازی سیاسیه و بازی با افکار مردم ولی چیزی که مشخصه اینه که فرازمینی ها از دوران آنوناکی ها به زمین اومدن و حتی همین الان هم در زمین و هم در ماه پایگاه دارن

  15. ایننا همه شیطان پرست بودن هنوزم وجود دارن

  16. روحانی و جهرمی از فضا اومدن