محصولات ایسوس در کامپیوتکس 2018

نگاهی به دستان پر از محصول ایسوس در کامپیوتکس 2018

کمپانی تایوانی ایسوس در کامپیوتکس 2018 با معرفی چندین محصول نوآورانه، اعلام حضور کرد. از یک لپ تاپ مجهز به نمایشگر دوگانه و بهره‌مند از هوش مصنوعی گرفته، تا یک ساعت هوشمند با قابلیت اندازه‌گیری فشار خون و البته چندین لپ تاپ قدرتمند دیگر!

ایسوس در کامپیوتکس 2018 شروع قدرتمندانه‌ای از خود به نمایش گذاشت. این کمپانی در مراسم سالانه رونمایی از محصولات جدید خود، طرح مفهومی لپ تاپ Project Precog را معرفی کرد که علاوه بر نمایشگر اصلی، یک نمایشگر ثانویه بزرگ هم دارد.

همچنین در دیگر لپ تاپ جدید ایسوس یعنی ZenBook Pro 15 نیز به جای تاچ پد، یک نمایشگر لمسی کوچک تعبیه شده که در نوع خود بی‌سابقه است. برای نگاهی اجمالی به این دو لپ تاپ و سایر محصولات رونمایی شده‌ی کمپانی تایوانی، در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

Project Precog، شاهکار ایسوس در کامپیوتکس 2018

«پراجکت پریکاگ» را می‌توان حُسن ختامی بر تلاش کمپانی‌های مختلف، برای ساخت دستگاهی با دو نمایشگر توصیف کرد. این لپ تاپ در قسمتی که قاعدتا باید انتظار وجود کیبورد را داشته باشیم، از یک نمایشگر ثانویه میزبانی می‌کند. به لطف وجود یک لولا، امکان چرخش 360 درجه آن و استفاده در حالت‌های مختف نیز وجود دارد. البته Project Precog که از قابیلت‌های هوش مصنوعی هم بهره می‌برد در مقطع فعلی تنها یک نمونه مفهومی است؛ اما ایسوس وعده داده که تا سال 2019، نمونه تجاری آن را به مشتریان عرضه خواهد کرد.

زنبوک پرو (ZenBook Pro)

جدیدترین لپ تاپ «زنبوک پرو» نه تنها به مانند همیشه طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمندی دارد، بلکه به یک نمایشگر لمسی کوچک (ScreenPad) به جای تاچ پد هم تجهیز شده که تا حدودی یادآور Touch Bar در بعضی از مدل‌های مک بوک پرو است؛ هر چند که پد لمسی ایسوس کاربردی‌تر به نظر می‌رسد.

این نمایشگر ثانویه را می‌توان برای اجرای تقویم، ماشین حساب، پد اعداد یا هر اپلیکیشن دیگری که که با سایز 5.5 اینچی آن تناسب داشته باشد مورد استفاده قرار داد. برای آشنایی بیشتر با این محصول می‌توانید به لینک معرفی اختصاری لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو 2018 مراجعه نمایید.

زنبوک اس (ZenBook S) و سایر محصولات

ایسوس در کامپیوتکس 2018 با رونمایی از زنبوک اس، عضو جدیدی را به خانواده ZenBook وارد کرد. این لپ تاپ با وجود وزن کم، بسیار مقاوم است و برخورداری آن از استاندارد نظامی، گواهی بر این ادعاست.

لپ تاپ های ویوو بوک (VivoBook) ایسوس نیز از نونوار شدن بی‌نصیب نماندند و مدل‌های جدیدی از آن‌ها با تمرکز روی طراحی و تنوع رنگ معرفی شد. همچنین دسکتاپ جدید و 27 اینچی Zen AiO Pro (زن آیو پرو) نیز با امکاناتی چون وجود یک لولای گردان در پایه مانیتور، شارژر بی‌سیم و پردازنده Core i7 شش هسته‌ای اینتل، جزو محصولات تازه رونمایی شده‌ی ایسوس در کامپیوتکس 2018 بود.

ساعت هوشمند VivoWatch BP

کمپانی تایوانی با رونمایی از ساعت هوشمند ویوو واچ بی پی (VivoWatch BP) نشان داد که از گجت‌های پوشیدنی نیز غافل نشده است. این ساعت هوشمند علاوه بر قابلیت رصد ضربان قلب، سنسورهایی نیز برای اندازه‌گیری فشار خون کاربر دارد و به این ترتیب مقوله سلامت‌سنجی در بین گجتهای پوشیدنی را وارد بُعد تازه‌ای کرده است.

ناگفته نماند که به لطف برخورداری از نمایشگر و پردازنده‌ی کم مصرف، شارژ باتری این ساعت هوشمند تا 28 روز دوام خواهد داشت.

محصولات گیمینگ

بلندپروازی ایسوس در حوزه گوشی های هوشمند گیمینگ، در محصولی به نام ROG Phone نمود پیدا کرد. همچنین در این نمایشگاه، دو لپ تاپ جدید استریکس 2 (Strix II) با حاشیه بسیار باریک اطراف نمایشگر معرفی شد تا لپ تاپ های گیمینگ برند راگ، چهره مدرن‌تری به خود بگیرند.

با رونمایی از چنین محصولاتی توسط ایسوس در کامپیوتکس 2018 ، به نظر می‌رسد این کمپانی به خوبی توانسته توانایی خود برای تولید محصولات نوآورانه را به رخ رقبا بکشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*