تفریحات جایگزین جام جهانی

تفریحات جایگزین جام جهانی ؛ چهار راه جالب برای تلف کردن 90 دقیقه در روز!

افرادی که از مسابقات فوتبال اخیر خسته شده‌اند، احتمالا سراغ تفریحات جایگزین جام جهانی خواهند رفت. در ادامه کارهایی را بررسی می‌کنیم که 90 دقیقه سرگرم‌تان می‌کنند.

تفریحات جایگزین جام جهانی مناسب افرادی‌ست که علاقه چندانی به تماشای مسابقات فوتبال نداشته و می‌خواهند زمان خود را به شکلی دیگری بگذرانند. اگر کسی همراه شماست که همه مسابقه‌های جام جهانی را که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، تماشا می‌کند، انتظار شما برای اتمام این تورنومنت احتمالا به اندازه چهار سال خواهد بود!

اگر چنین احساسی دارید، نیازی به نگرانی نیست؛ با گجت نیوز همراه باشید تا چندین روش مناسب برای تلف کردن 90 دقیقه در روز را با یکدیگر بررسی کنیم.

تفریحات جایگزین جام جهانی

کاوش در جهان

اگرچه رقابت‌های امسال در کشور روسیه و شهر مسکو برگزار می‌شود، اما بسیاری از ما اطلاعات کمی در مورد این کشورها داریم. رقابت‌های فوتبال در سطح جهانی برگزار می‌شود و تمام کشورهایی که در انجام بازی‌های دوستانه با یکدیگر متحد شده‌اند، الهام‌بخش ما برای آشنایی بیشتر با دنیا هستند.

البته برای کاوش در جهان، نیازی به استفاده از ابزارهای پیچیده یا سفر نیست و Google Earth بهتر از هر چیزی دیگری شما را همراهی خواهد کرد. با استفاده از این سرویس می‌توانید طلوع و غروب خورشید در قاره‌های مختلف و جاذبه‌های آنها را از مایل‌ها دورتر مشاهده کنید.

تفریحات جایگزین جام جهانی

اما یکی از بهترین منابع در وب، بدون شک “National Geographic” است. مجله‌های ماهیانه آنها فوق‌العاده بوده و وب‌سایت رسمی نیز بازتاب حجم بسیار بالای کار آنها است. با جستجوی شهرهای مختلف -همچون مسکو- مطالعه اطلاعات و مشاهده تصاویر بسیار زیادی که از هر شهر یا کشوری در این وب‌سایت گنجانده شده است، به راحتی می‌توان با زندگی روزمره مردم آشنا شد.

اگر برای 90 دقیقه می‌خواهید به کاوش در مورد شهر یا کشور مورد نظر بپردازید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در غیر این صورت، هم‌چنان می‌توان از بسیاری از بخش‌های این سایت به صورت رایگان استفاده کرد.

مطالعه آنلاین داستان‌های کلاسیک

یکی دیگر از راه‌های فوق‌العاده برای کاوش در جهان، از طریق داستان‌ها است. موضوع محکمی وجود دارد که نشان می‌دهد مطالعه داستان‌ها ما را به انسان تبدیل می‌کند. خوشبختانه، فضای اینترنت با مجموعه‌ای از داستان‌های بسیار جذاب (و البته بسیار بد) پر شده است و به شما بستگی دارد که داستان‌های تخیلی یا غیر تخیلی را انتخاب کنید.

تفریحات جایگزین جام جهانی

در این میان، چندین وب‌سایت در دسترس علاقه‌مندان است که می‌توان داستان‌های کلاسیک را در آنها به صورت کاملا رایگان مطالعه کرد. “The Time Machine” اثر هربرت جورج ولز یا یکی دیگر از داستان‌های کوتاه او با نام “?The Door in the Wall” از جمله قصه‌هایی هستند که شما را سرگرم خواهند کرد. وب‌سایت کتابخانه ملی کنگره آمریکا هم کتاب‌ها و داستان‌های جذابی دارد که بدون شک مورد استقبال شما قرار خواهند گرفت. اگر از علاقه‌مندان به فوتبال هستید، احتمالا داستان‌های کوتاه وب‌سایت “Motivation 4 Athletes” هم شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

به‌روزرسانی شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی زمان شما را می‌بلعند و شاید با زمانی که هرروزه در توییتر یا اینستاگرام صرف می‌کنید، می‌توانستید سه رمان به اندازه جنگ و صلح بنویسید! هرچند، از این زمان می‌توان به شکلی مناسب استفاده کرد.

90 دقیقه زمان مناسبی برای به‌روزرسانی فعالیت شما در شبکه‌های اجتماعی است.

تفریحات جایگزین جام جهانی

لینکدین یکی از همین سرویس‌ها است که در مدت زمان یک ساعت و نیم، کاربران می‌توانند در آن مشاغل جدید و مشتریان تازه را پیدا کرده و بهترین استفاده را از وقت خود داشته باشند.

هرچند، اگر فعالیتی در لینکدین ندارید، می‌توانید حساب کاربری خود را در فیسبوک چک کرده و نگاهی به فعالیت‌های اخیر خود داشته باشید. هشتگ‌های توییتر هم می‌توانند برای دستیابی به فالورهای بیشتر مورد استفاده قرار گیرند.

ورزش

یکی دیگر از بهترین تفریحات جایگزین جام جهانی ، ورزش است.

تفریحات جایگزین جام جهانی

انتقاد از افرادی که 90 دقیقه (به اضافه 15 دقیقه وقت استراحت که در آن مربی بابت دفاع بسیار بد سر اعضای تیم فریاد می‌زند) مشغول دویدن در یک زمین بزرگ هستند، کار آسانی است؛ اما کمی ورزش واقعا لازم است.

همه روز پشت کامپیوتر نشستن فعالیت سالمی نیست و تمام افرادی که در دفاتر و اداره‌ها کار می‌کنند هم این موضوع را تایید خواهند کرد. با این حال، با استفاده از کامپیوتر می‌توان نزدیک‌ترین مرکز ورزشی به خود را پیدا کرد. در این زمینه، سرویس‌های زیادی همچون Spogo وجود دارد که به شما در پیدا کردن مراکز ورزشی کمک می‌کنند. علاوه بر این، شبکه اجتماعی یوتیوب هم میزبان ویدیوهای متنوعی از ورزش‌های مختلف است که می‌توانید آنها را پشت میز خودتان انجام دهید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. چیه بابا هی مسابقه هاش پر استرسه آخرشم میبازیم
    انقد آدرنالین ترشح کردیم طی این چند سال فک کنم تا ۳۰ یا ۴۰ سالگی دیگ از فرط استرس بمیریم

  2. والا ما وقتی نداریم بخاد تلف شه

  3. خداییش این دیگه چجور پستیه آخه یعنی چی؟:|

  4. یکی از یکی چرت تر…

  5. کلی آدم هست که فوتبال دوس نداره
    دلیل نمیشه توهین کنید که
    هرکی یه علاقه ای داره

  6. حاجی ما وقت نداریم چی و تلف کنیم ؟؟؟

  7. من ورزشو ترجیح میدم

  8. به روز رسانی که حو.صله سر بره

  9. کدوم احمقی فوتبالو ول میکنه میره کارا دیگ انجام بده اونم جام جهاااااااانی