عکس های هواوی آنر نوت 10

عکس های هواوی آنر نوت 10 وجود نمایشگر غول‌پیکر را تایید می‌کنند

نخستین عکس های هواوی آنر نوت 10 در دنیای واقعی و در کنار کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد. Huawei Honor Note 10 با اندازه کمتر در مقایسه با کنسول نینتندو، نمایشگر بزرگتری دارد!

با نزدیک‌تر شدن به رویداد معرفی آنر نوت 10، شایعات پیرامون این اسمارت فون هم با سرعت بالاتری منتشر می‌‌شوند. بعد از انتشار تصاویر منتسب به نسخه رولز رویس این گوشی، حالا “Techtastic” عکس آن را در دنیای واقعی منتشر کرده است تا کاربران بیش از پیش با طراحی پرچمدار جدید آنر آشنا شوند. مطابق با تصاویر منتشرشده، آنر نوت 10 کوچکتر از نینتندو سوئیچ با نمایشگر 6.2 اینچی LCD است، اما به لطف حاشیه‌های پایین، از صفحه نمایش 6.9 اینچی آمولد بهره خواهد برد.

برای درک بهتر از اندازه این گجت ها، سوئیچ با ابعاد 238.7 در 101.6 در 14 میلی‌متر تولید شده است. هواوی آنر نوت 10 ارتفاعی مشابه خواهد داشت، ولی عرض و ضخامت آن به مراتب کمتر خواهد بود چرا که ما با یک گوشی هوشمند رو به رو هستیم، نه یک کنسول بازی دستی.

اگرچه این عکس‌ها فاقد اطلاعات سخت افزاری هستند، ولی با تکیه بر بنچمارک GeekBench، ما به‌کارگیری تراشه کایرین 970، 6 گیگابایت رم و اندروید 8.1 اوریو را برای این گوشی پیش‌بینی می‌کنیم. پیش‌تر شایعه‌ای مبنی بر تجهیز آنر نوت 10 به یک باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی منتشر شده بود که بعدها مشخص شد صحت ندارد. با این وجود، همانند آنر نوت 8، کاربران باید خود را برای یک باتری بزرگ با حداقل ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت آماده کنند.

عکس های هواوی آنر نوت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بازی باگوشی اصلا حال نمیده

  2. عالیه ولی گیم یه چیز مسخره س

  3. خییلی جالب شده فقط داغ نکنه عالیه

  4. این بیشتر مخصوص بازیه و باید وزنشم زیاد باشه …. بیشتر مخصوص بازیه و وب گردی و ایناست

  5. دیگ زیادی غول پیکر نیست به نظرشما