فروش هواوی در سال 2018

میزان فروش هواوی در سال 2018 به رقم فوق‌العاده‌ای رسیده است

هواوی تصمیم دارد رفته رفته جایگاه اپل در بازار موبایل را تصرف کرده و در قدم بعدی، با پشت سر گذاشتن سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا شود. بر اساس آمار فروش هواوی در سال 2018 تا امروز، این شرکت به زودی خواهد توانست به اهداف خود برسد.

مدیر عامل بخش تجارت مصرف‌کننده هواوی چندی پیش اعلام کرد میزان فروش گوشی هوشمند این شرکت در سال 2018 به میزان زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. این مدیر گفت هدف هواوی، فروختن 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال جاری است که در مقایسه با آمار 150 میلیونی سال گذشته، یک سوم بیشتر محسوب می‌شود. در آن زمان این هدف را بلندپروازانه تصور کردیم، اما میزان فروش هواوی در سال 2018 تا امروز نشان می‌دهد احتمال رسیدن به آن بسیار زیاد است.

فعالیت و فروش هواوی در سال 2018

در جریان معرفی گوشی نوا 3 اعلام شد میزان فروش هواوی در سال جاری به میزان فوق‌العاده‌ای در مقایسه با کل دوران فعالیت شرکت در بازار موبایل بهبود پیدا کرده است. فروش هواوی در سال 2018 به 100 میلیون دستگاه رسیده است، در حالی که هنوز شش ماه تا پایان سال جاری فرصت باقی است.

فروش هواوی در سال 2018

هواوی در سال 2015، در آخرین ماه سال به آمار فروش 100 میلیونی دست پیدا کرد. یک سال بعد شرکت توانست در دهمین ماه سال به فروش به میزان یاد شده دست پیدا کند. در سال 2017 وضعیت باز هم بهبود پیدا کرد، به طوری که آمار فروش 100 میلیونی در نهمین ماه سال کسب شد.

فروش هواوی در سال 2018

اما این مرتبه بزرگترین گوشی‌ساز چینی دو پله صعود داشته است، چرا که اکنون در هفتمین ماه سال جاری میلادی بوده و آمار فروش هواوی در سال 2018 برابر 100 میلیون دستگاه اعلام شده است.

دو گوشی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو با وجود داشتن قیمت‌های بالا فروش خوبی را تجربه می‌کنند. همچنین انتظار داریم شرکت باز هم به روال معرفی گوشی های میان‌رده جدید در بازه‌های زمانی متداول ادامه بدهد که به افزایش فروش آن کمک زیادی خواهد کرد. ازطرفی دیگر، تا دو ماه آینده پرچمداران سری میت نیز معرفی و عرضه می‌شوند که کمکی به افزایش آمار فروش هواوی در سال جاری تلقی خواهد شد. با توجه به آمار و شواهد، هواوی خواهد توانست به هدفی که در سال 2018 برای خود مشخص کرده است دست پیدا کند. در مقایسه با 7 سال قبل، آمار فروش این شرکت چینی 51 مرتبه بیشتر شده است که از سرعت رشد بسیار بالای آن در بازار موبایل خبر می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. اب نمیخواد فعلا که نمیسوزه خواست بسوزه میگم بیا فوتش کن دمت گرم کم ابیه بیا فوتش کن اگه سوخت یه پولیتم میدم اروم در حد باد اسپیلت کارت درست کارتو درست انجام بدی بارای بعدم خواست بسوزه میگم بیای فوتش کنی اگه راضی باشم از کارت

  2. خدا کنه هواوی شلوار گشاد یا شلوار کردی پاش باشه تا فدم ور میداره جر نخوره چون بخواد جای سام رو بگیره فقط شلوار کردی جوابشو میده

  3. دی امار فروش کلی اعلام شد که سال 2018 تموم میشه بعد شما بیا کری بخون

  4. خودشو بکشه جای سام رو توی فروش نمیتونه بگیره انگار سام گاگوله

  5. هواوی دوربیناش بعد یه مدت ضعیف و بی کیفیت میشه

  6. موفق تراز هوآوی توی گوشی نخواهیم داشت بقیشون فقط ادای موفق هارو در میارن

    • اره بقیه گوه تولید میکنن نا موفق هستن هواوی گل تولید میکنه از داشتن گوه بی نسیبه بقیه دارن بادنجون سرخ میکنن هواوی داره فعالیت بده بقیه ادا در میارن هواوی بلد نیست ادا در بیاره شما هم جوکت بد نبود با حال بود بازم از این پم های خنده داد بزارید حال کنیم دور هم بقیه شیر خشک تولید میکنن دستشون توی حنا هست فقط هواوی داره فعالیت میکنه

  7. همینجوری ادامه بده جای سامسونگو میگیره

  8. هواوی روز به روز سال به سال داره به وریای خودش نزدیک تر میشه