میزو 16 پلاس

این پرچمداران 500 دلاری همه قابلیت‌های گلکسی اس 10 را تقدیمتان می‌کنند!

یکی از ویژگی‌های گوشی های پرچمدار در ذهن کاربران علاوه بر داشتن قدرتمندترین و به‌روزترین سخت افزارها، قیمت بسیار بالا است. اما پرچمداران 500 دلاری علاوه بر داشتن قیمت پایین، حتی قابلیت‌های گوشی معرفی نشده گلکسی اس 10 را در اختیارتان قرار خواهند داد!

با شنیدن نام پرچمدار، آب از دهان هر کاربری راه سرازیر می‌شود، اما همه تصور می‌کنند پرچمدار لزوما گوشی هوشمندی است که می‌بایست برای خریدش چندین ماه پس‌انداز کرد و بعد از خرید نیز گجت را برای چند سال نگه داشت. اما پرچمداران 500 دلاری چینی، این معادله را به هم زده‌اند. گفتنی است محصولات این دسته‌بندی که از آن‌ها با عنوان قاتل پرچمدار یاد می‌کنند، پیشتر دارای بازه قیمتی حدود 400 دلار بودند.

تهدید پرچمداران 500 دلاری برای سامسونگ

سامسونگ بهتر است به منظور قرار دادن گلکسی اس 10 چند سر و گردن بالاتر از سایر محصولات بالارده، علاوه بر اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر، به فکر پیاد‌ه‌سازی قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز باشد، چرا که ویژگی نام برده امروز حتی در پرچمداران 500 دلاری نیز پیدا می‌شود. به عنوان نمونه می‌توان به گوشی شیائومی می 8 اشاره کرد.

با وجود معرفی پرچمداران 500 دلاری جدیدتر در هفته جاری، کار برای سامسونگ باز هم سخت‌تر شده است. میزو به تازگی دو گوشی میزو 16 و میزو 16 پلاس را معرفی کرده است که هر دو به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز هستند. این گوشی‌ های هوشمند از نظر طراحی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

پرچمداران 500 دلاری

همانطور که احتمالا بعد از شنیدن عنوان پرچمداران 500 دلاری حدس زده‌اید، میزو 16 و 16 پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 هستند. بسته به نسخه خریداری شده، 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت حافظه رم و همچنین 64 گیگابایت یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دریافت خواهید کرد.

همچنین بسته به مدل و نسخه خریداری شده، قیمت‌ها بسیار متفاوت خواهند بود. در صورت خرید نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه میزو 16 دارای نمایشگر 6 اینچی، باید 400 دلار پرداخت کنید. این قیمت برای نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه میزو 16 پلاس دارای نمایشگر 6.5 اینچی به 585 دلار افزایش پیدا می‌کند.

میزو 16

دوربین این پرچمداران 500 دلاری از یک سنسور 20 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و تا سه برابر زوم اپتیکال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دوربین سلفی دو گوشی 20 مگاپیکسلی بوده و با وجود داشتن تنها یک سنسور، عکاسی پرتره با آن‌ها امکان‌پذیر است. در پشت دو گوشی یک فلاش زنگ بسیار جذاب در نظر گرفته شده است که می‌توان از آن به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد پرچمداران 500 دلاری نام برده یاد کرد.

ظرفیت باتری میزو 16 و میزو 16 پلاس به ترتیب برابر 3010 میلی‌آمپر ساعت و 3640 میلی‌آمپر ساعت است، اما تا پیش از انجام تست باتری نمی‌توان درباره بد، کافی و یا عالی بودن این ظرفیت‌ها قضاوت کرد. فراموش نکنید همه این قابلیت‌ها در صورت پرداخت مبلغی حدود 500 دلار در اختیارتان خواهند بود. اگر ظرفیت پایین مدل کوچکتر را انتخاب کنید، تنها نیازمند پرداخت 400 دلار خواهید بود. منظور از مدل کوچکتر، همان گوشی دارای نمایشگر 6 اینچی است!

این در حالی است که طبق اخبار، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 احتمالا به نزدیک‌ترین فاصله ممکن تا مرز هزار دلار خواهد رسید و نسخه مجهز به بیش از 128 گیگابایت ظرفیت داخلی آن، قطعا این مرز را رد خواهد کرد.

به عنوان یک کاربر طرفدار گوشی های هوشمند، تا چه اندازه به خرید قاتل‌های پرچمدار چینی مشتاق هستید؟ اگر تا امروز تجربه خرید یکی از پرچمداران اقتصادی وان پلاس، میزو، شیائومی و یا دیگر شرکت‌ها را داشته‌اید، آن را با دیگر کاربران به اشتراگ بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. والا 500 درلارم زیاده

  2. خاک بر سر سامسوسنگ

    • این چرت میگه بابا تو چجرا باور میکنی

    • اقا چرا خاک بر سامسونگ چرا الکی چرت میگی مگه s10 رونمایی شده یا میدونی چه مدلی ارایه میده گه این گوشی رو بت گوشی که 7 ماه دیگه میاد مقایسه میکنی بعد چرت هم میگید هنوز معلوم نیست چی چی میاد و چه مدل هایی داره واقعا خیلی خنده داره در مورد چیری که 7 ماه دیگه میاد قضاوت کنیم

  3. اصلا محصولات سامسونگ قابل مقایسه با هیچ برند دیگ ای نیستن
    مقایسه فوق العاده چرتیه

    • برو بابا اگه حرفی داری بزن نداری چرت نگو

    • چرا نمیشه مقایسه کرد یه کم برو نرم افزار GSM Arena رو دانلود کن و نصبش کن و تمام برندهای موبایل و تملم گوشیهای تولید شده اشان رو داره یه نگاهی به جدیدترین های هواوی و شیائومی و وان پلاس +1 و میزو و اوپوoppo و ویوvivo بنداز مطمئن باش نظرت در مورد برندهایی که در موردشون خوب فکر نمیکردی بر میگرده

  4. حتی زمانی که دلار 3700 بود، قدرت خرید قشر متوسط در ایران، گوشی های زیر 300 دلاری، نظیر گلکسی J7 سامسونگ بود که نزدیک 800 هزار تومن قیمتش بود

    حالا که 500 دلار میشه بالای 5 میلیون تومن!

    به نظر من، مردم تا 3 الی 4 سال، اصلا سمت گوشی موبایل نمی رن، چون گوشی های خودشون، فعلاً تا حدی جوابگو هستش

    با سپاس

    • خدایی راست میگی من خودم در به در دنبال یه تعویض رام درست و حسابی ام.
      همین گوشی توی دستم رو تا آخر ۲۰۲۰ نگه میدارم، یه حتی بیشتر.

  5. خخخ اینا دیگه چه اسباب بازی هایی هستن؟ گوشی GLX این فناوری هارو ده سال پیش داشت واقعا هنوز هم کسایی هستن که میرن گوشی ساخت غرب میخرن؟

  6. همینو بگو تازه امشب قراره نوت معرفی شه
    اس ۱۰ ک دیگ جای خود دارد

  7. مگه شما علم غیب داری یا توی شرکت سام کار میکنی که این گوشی رو با گوشی 7 ماه دیگه سام مقایسه میکنی از الان میدونی تا 7 ماه دیگه s10 جدید چه امکاناتی داره و چه مدل هایی جلل خالق شگفتا