اپلیکیشن Sticky Notes

مایکروسافت اپلیکیشن Sticky Notes ویندوز را به اندروید و iOS می‌آورد

مایکروسافت می‌خواهد اپلیکیشن Sticky Notes را از انحصار پلتفرم ویندوز 10 در آورده و آن را در اختیار کاربران اندروید و iOS نیز قرار دهد. اپلیکیشن استیکی نوتس مناسب یادداشت برداری و الحاق آن به صفحه دسکتاپ است.

کمپانی مایکروسافت اپلیکیشن یادداشت برداری عالی به نام Sticky Notes را در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار داده است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد در صفحه‌های مشابه کاغذ یادداشتی قرار داده و آن را بر روی صفحه اصلی دسکتاپ خود قرار دهند. اما به نظر می‌رسد این برنامه دیگر در انحصار کاربران دسکتاپی باقی نخواهد ماند. شرکت ردموندی در نظر دارد اپلیکیشن Sticky Notes خود را در اختیار کاربران موبایلی نیز قرار دهد.

اپلیکیشن Sticky Notes در موبایل کاربران

مایکروسافت می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک به روزرسانی بزرگ نسخه 3.0 اپلیکیشن Sticky Note را برای ویندوز به ارمغان بیاورد که می‌تواند شامل یک حالت ظاهری تیره، عملکرد بهبود پیدا کرده و دسترسی بهتر به همراه یک نوار فرمت جدید باشد. با این حال همراه با این به روزرسانی بزرگ که به ویندوز 10 می‌آید یا کمی بعدتر از آن، مایکروسافت می‌خواهد اپلیکیشن Sticky Note خود را به دو پلتفرم موبایلی اندروید و iOS نیز بیاورد. این برنامه به کاربران گوشی های هوشمند اجازه‌ی همگام سازی نوشته‌هایشان از کامپیوتر ویندوزی به فضای ابری و دسترسی به آن‌ها در شرایطی که به خود کامپیوتر دسترسی ندارند را می‌دهد.

حتی اگر مایکروسافت این برنامه را در اختیار تمام کاربران اندرویدی و آی او اسی نیز قرار ندهد، احتمال دارد آن‌ها تا پایان سال بخواهند نسخه‌ی آزمایشی اپلیکیشن یادداشت برداری خود را در اختیار طیف انتخاب شده‌ای از کاربران قرار دهند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم اپلیکیشن Sticky Note به صورت همزمان برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS به انتشار برسد؛ گرچه اگر پلتفرمی زودتر از دیگری این برنامه را دریافت کند، با فاصله‌ی حداقل زمان مایکروسافت آن را در اختیار دیگر پلتفرم نیز قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هرچی فک میکنم هیچ چیز جالبی برای یادداشت برداری به ذهنم نمیرسه

  2. عه چه نرم افزار جالبیهه