بنچمارک شیائومی پوکوفون اف 1

بنچمارک شیائومی پوکوفون اف 1 وجود 8 گیگابایت رم را تایید می‌کند

بنچمارک شیائومی پوکوفون اف 1 (Xiaomi Pocophone F1) از طریق وب‌سایت “GeekBench” منتشر شد. ظاهرا گوشی جدید شیائومی با قدرت پردازشی بسیار بالا در راه است.

شیائومی به زودی گوشی های جدید سری Pocophone را رونمایی می‌کند و F1، نخستین گوشی از این خانواده خواهد بود. مطابق با بسیاری از اطلاعات، این تلفن هوشمند در تاریخ 22 آگوست (31 مرداد) در هند معرفی می‌شود. حالا نیز بنچمارک شیائومی پوکوفون اف 1 از طریق GeekBench منتشر شده است تا مهر تاییدی بر مشخصه‌های فنی اصلی آن باشد.

گوشی جدید شیائومی در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای، به ترتیب امتیازهای 2451 و 8998 را کسب کرده است که با امتیاز سایر گوشی های مجهز به اسنپدراگون 845 همچون وان پلاس 6، شیائومی می 8 و اچ تی سی +U12 در یک سطح قرار می‌گیرد. علاوه بر این، علاقه‌مندان به خرید این گوشی باید خود را برای اندروید 8.1 اوریو و 8 گیگابایت حافظه رم نیز آماده کنند.

بنچمارک شیائومی پوکوفون اف 1

مطابق با ویدیویی که پیش‌تر منتشر شده بود، شیائومی پوکوفون اف ۱ به صفحه نمایش 5.99 اینچی IPS LCD با ناچ در بخش بالایی تولید خواهد شد. در بخش پشتی، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری Quick Charge نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 4.0 به صورت اختصاصی در بازار هند ارائه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هنوز انقد بدبخت نشدیم بخایم شیائومی دستمون بگیریم

  2. 8 گیگ رم دیگ الان خیلی کمه