بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018

بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018

اگر به دنبال نصب یک لانچر اندرویدی خوب بر روی گوشی جدیدتان هستید، ما در این مقاله بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018 را از نظر سرعت، طراحی، قابلیت‌ها و غیره معرفی خواهیم کرد.

آن‌ها راهی برای ترتیب بندی، ساماندهی و تعامل با برنامه‌های ما در اندروید هستند؛ ما از لانچرهای اندرویدی سخن می‌گوییم. لانچرها معمولا شامل مجموعه‌ای از صفحه‌های هوم هستند که ما می‌توانیم شرتکات اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها و یک اپ دراور را در آن‌ها ترتیب دهیم. هر گوشی با یک لانچر عرضه می‌شود، اما لانچرهای شخص ثالث زیادی نیز در بازار وجود دارد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای گوشی خود برگزینید.

بسیاری از لانچرها ادعا می‌کنند که از هر جهتی آن‌ها بهترین هستند، اما ما فکر نمی‌کنیم چنین چیزی امکان پذیر باشد. شما استفاده‌های متفاوتی از گوشی‌تان دارید و نمی‌توان گفت هر شخصی با گوشی خود یکسان برخورد می‌کند. هرکسی یک لانچر عالی برای خود دارد، اما اگر شما هنوز لانچر مورد علاقه‌تان را پیدا نکرده‌اید، ما در این مقاله قصد داریم بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018 برای هر نوع استفاده‌ای را به شما معرفی کنیم.

بهترین لانچرهای اندرویدی سال 2018

بهترین لانچرهای سبک و ساده

آیا شما هم جزو آن دسته از آدم‌ها هستید که به ریخت و پاش زیادی و شلوغ کاری اعتقادی ندارید؟ آیا فقط اپلیکیشن‌های پر استفاده‌ی خود را در جلو قرار می‌دهید و شاید حداکثر یک یا دو ویجت را بر روی صفحه بگذارید؟ شما به یک لانچر پرسرعت، یک لانچر سبک،‌ لانچری که نیازی به سر و صدای زیادی نداشته باشد سرکار دارید. این‌ها دقیقا همان‌هایی هستند که شما به آن‌ها نیاز دارید.

 • بهترین لانچر سبک: Evie Launcher

بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018

Evie Launcher یک لانچر سبک است که فقط با حرکات خود از مسیرهای موثر به کاربران خود خدمت رسانی می‌کند. ژست‌های حرکتی اینلانچر به ما اجازه می‌دهند تا به طور مثال با کشیدن انگشت به سمت پایین نوتیفیکیشن‌ها را اجرا کنیم و ژست‌های حرکتی دیگری را نیز آنطور که می‌خواهیم برای آن تعریف کنیم. این لانچر به اندازه‌ی کافی سبک است که بدون هیچ مشکلی آن را اجرا کرده و آنطور که می‌خواهید آن را سفارشی سازی کنید.

راه اندازی و کار با Evie آسان است، اما شما می‌توانید شبکه دسکتاپی و آیکون‌ها را به نوعی که همچنان زیبا نشان داده شوند نیز بر روی آن سفارشی سازی کنید. این لانچر کاملا رایگان است و به شما اجازه می‌دهد سرعت دیوایستان را در هنگام کار با آن، تا حدودی بالاتر ببرید. شما حتی می‌توانید از طرح بندی و تنظیمات اعمال شده یک فایل پشتیبانی تهیه کرده و مستقیما در حساب کاربری گوگل درایو خود ذخیره کنید.

•‌ دومین مورد: Microsoft Launcher

بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018

شما احتمالا بر این باورید که اگر مایکروسافت قصد داشت یک لانچر را به پلتفرم اندروید بیاورد، سعی می‌کرد فضایی شبیه به ویندوزفون را تداعی کند؛ اما شما اشتباه می‌کنید. نه تنها لانچر مایکروسافت ارائه کننده یک تجربه اندرویدی منحصر به فرد است، بلکه در اجرا یکی از بهترین لانچرها بوده و یکی از معدود لانچرهایی است که در کنار نوا لانچر، ارائه کننده جایگاه ویجت برای نمایشگرهای لبه به لبه است.

تجربه کاربری مایکروسافت لانچر با یک صفحه هوم تمیز و یک داک دو سطحی، یک فید هوشمند با استفاده از اکانت مایکروسافت و استفاده روزمره شما از گوشی‌تان به همراه یک اپ دراور که خیلی سریع می‌توانید تمام برنامه‌هایتان را در آن پیدا کنید، همراه است. راه اندازی اولیه مایکروسافت لانچر شاید کمی طولانی باشد، اما ناوبری با آن همانند حرکت یک نسیم است. هرچند این لانچر همانند Evie Launcher کاملا ساده نیست، اما همچنان به عنوان یک لانچر نسبتا سبک و شیک شناخته می‌شود؛ به خصوص اگر شما صاحب یک اکانت Outlook برای کار، مدرسه یا یک ایمیل شخصی باشید.

بهترین لانچرهای قابل سفارشی سازی

آیا می‌خواهید کنترل کاملی بر روی صفحه‌های هوم گوشی خود داشته باشید؟ می‌خواهید بیش از یک شبکه برنامه و یک یا دو ویجت داشته باشید؟ می‌خواهید قفل و حرکت صفحه هوم گوشی شما آنطوری باشد که شما می‌خواهید؟ پس به یک لانچر با قابلیت سفارشی سازی ذاتی نیازمندید. معمولا نام آن‌ها را لانچرهای تم پذیر می‌گذارند، زیرا تم گذاری یکی از بدیهی‌ترین قابلیت‌های این لانچرها است.

با ارائه کنترل کامل بر روی ژست‌های حرکتی، کنترل‌های پیشرفته رابط کاربری و تقریبا هر جنبه‌ای از لانچر، این لانچرها به شما اجازه‌ی سفارشی سازی گوشی‌تان برای یک تجربه منحصر به فرد را می‌دهند. این دو لانچر مبتنی بر سفارشی سازی که در زیر می‌بینید، به خاطر جذابیت بالایی که دارند، به محبوبیت خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

 • بهترین لانچر برای سفارشی سازی: Nova Launcher

بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018

یکی دیگر از بهترین لانچرهای اندرویدی نوا لانچر است. نوا لانچر حالا شش ساله شده است و این لانچر به یادماندنی حالا به یکی از مهم‌ترین بازیگران بازار لانچرهای اندرویدی تبدیل شده است. دلیل این امر بسیار ساده است: نوا ترکیبی از سفارشی سازی، راحتی و عیاری بی‌مانند است. این لانچر ارائه کننده قابلیت‌های جذاب و فراوان و یک سیستم پشتیبانی گیری عالی است.

اگر میخواهید یک تم کامل و پیچیده با کنترل‌های حرمتی عالی را بسازید، نوا لانچر یک لانچر ایده آل برای شما خواهد بود.

•‌ دومین مورد: Action Launcher

بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018

اکشن لانچر یکی از محبوبترین لانچرهای حال حاضر بازار است و کلمه‌ی کلیدی که کاربران زیاد در این لانچر با آن سر و کار دارند “Quick” است. Quicktheme، Quickdrawer، Quickpage،‌Quickbar و غیره همگی بخش‌های مختلف این لانچر را تشکیل می‌دهند. اکشن لانچر یکی از سریع‌ترین و بهترین لانچرهایی است که به کاربران اجازه می‌دهد تقریبا در هر چیزی تغییر ایجاد کرده و تنظیمات مد نظرشان را اعمال کنند. با وجود قابلیت‌هایی متنوع، از ژست‌های حرکتی گرفته تا قابلیت‌های منحصر به فرد Covers و Shutters به منظور پنهان سازی فولدرها و ویجت‌ها،‌ راه اندازی اکشن لانچر بسیار ساده است.

این لانچر همچنین خیلی سریع از نسخه‌های جدید اندروید نظیر اندروید 9 پای پشتیبانی می‌کند که به عنوان یک لانچر شخص ثالث امتیاز بسیار خوبی به حساب می‌آید. شاید این لانچر همانند نوا قدرتمند نباشد، اما همچنان فوق‌العاده خوب و سریع است.

•‌ دیگر لانچرهای قابل احترام

حالا به لانچرهایی اشاره خواهیم کرد که شاید در صدر لیست سریعترین و سبک‌ترین لانچرها قرار نگیرند، اما این بدان معنا نیست که نتوانند کاربران را جذب کنند. ما در زیر به برخی از بهترین لانچرهای نا آشنا برای شما خواهیم پرداخت.

Launchair Launcher را باید به این لیست اضافه کنیم، اما نسخه‌ی فعلی که از آن در گوگل پلی قرار دارد همچنان مختص توسعه دهندگان است. این لانچر همانند Launcher 3 مشابه پیکسل لانچر گوگل بوده و از برخی قابلیت‌های جذاب آن نظیر جایگاه ویجت‌های لبه به لبه بهره می‌برد.

بهترین اپ دراور: Smart Launcher 5

بهترین لانچرهای اندرویدی در سال 2018

اسمارت لانچر امسال پشتیبانی از ناچ را دریافت کرد. از قابلیت‌های صفحه هوم این لانچر می‌توان به سیستم بی‌نظیر جایگیری ویجت‌ها و جستجوی هوشمند اشاره کرد، اما از همه مهمتر ما این لانچر را برای اپ دراور جذابی که دارد، دوست داریم. اسمارت لانچر 5 به صورت خودکار اپلیکیشن‌های شما را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌دهد و اگر نسخه‌ی Pro آن را خریداری کنید، خودتان هم می‌توانید دسته بندی بسازید و اپلیکیشن‌هایتان را به بهترین شکل دسته بندی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. نوا لانچر اگه نسخه پولیش نصب بشه خیلی عالی و قابل سفارشی کردنه…ولی بین همه لانچرهایی که کار کردم نسخه آخر اکسپریا هوم از همه روانتر و محیط شیک تر و به روز تری داشته

  2. با هیچ کدوم کار نکردم