ساعت هوشمند هواوی واچ GT - مچ‌بند هواوی بند 3 پرو

ساعت هوشمند هواوی واچ GT همراه مچ‌بند هواوی بند 3 پرو معرفی شدند

ساعت هوشمند هواوی واچ GT به همراه یک مچ‌بند هوشمند به نام هواوی بند 3 رسما معرفی شدند. Huawei Watch GT یک ساعت مجهز به پلتفرم Light OS و عمر باتری بالا است. Huawei Band 3 نیز یک مچ‌بند قدرتمند با قابلیت‌های یک ساعت هوشمند است.

کمپانی هواوی امروز میزبان یک رویداد خبری ویژه بود و مطابق انتظار گوشی های خانواده هواوی میت 20 در آن رونمایی شدند. در این مراسم دو گجت پوشیدنی نیز معرفی شدند که متعهد به ارائه حداکثر قابلیت‌های ردیابی تناسم اندام، بدون از دست رفتن زیاد عمر باتری هستند. ساعت هوشمند هواوی واچ GT و مچ‌بند هوشمند هواوی بند 3 پرو هر دو به یک مشکل پاسخ می‌دهند: اگر قصد یک ردیابی کامل با جی پی اس را برای تمرینات ورزش خود بخواهید چه کار باید بکنید؟ آیا گجت پوشیدنی هست که بیش از چند ساعت کم با هر بار شارژ روشن بماند؟

هواوی واچ GT

هواوی واچ GT یک ساعت هوشمند است، اما از سیستم عامل Wear OS بهره نمی‌برد. هواوی از پلتفرمی به نام Light OS که ساخت خود این شرکت است و ادعا می‌کند قدرت بسیار کارآمدتری را ارائه می‌کند. هواوی پیشتر از آن در مچ‌بندهای تناسب اندام خود استفاده کرده است، اما حالا در دیوایسی استفاده کرده که بیشتر شبیه به یک ساعت معمولی است. هواوی واچ GT یک ساعت سنتی زیبا با ضخامت 10.6 میلی‌متر است. این دیوایس از جنس فولاد ضد زنگ بوده و از قاب سرامیکی برخوردار است. در اینجا دو دکمه در کناره‌ها وجود دارد و مچ‌بند آن نیز قابل تعویض است.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT - مچ‌بند هواوی بند 3 پرو

بر روی قاب این ساعت یک نمایشگر لمسی آمولد 1.39 اینچی جای گرفته است که به حالت‌های مختلف نمایش مجهز است. این ساعت هوشمند می‌تواند شناهای فری استایل، کرال جلو، کرال پشت و پروانه را تشخیص دهد. آن همچنین می‌تواند دویدن، کوهنوردی، پیاده روی و دوچرخه سواری را نیز تشخیص دهد. هواوی از سیستم tri-GPS همراه با GPS، GLONASS و Galileo/Beidou در این ساعت استفاده کرده است. در اینجا همچنین سیستم سنجش ضربان قلب Truseen 3 به همراه مجموعه‌ای از سنسورهای جدید و یک الگوریتم خودآموزی نیز موجود است که متعهد به ارائه اطلاعات تناسب اندام دقیق‌تر می‌شوند. زمانی که شما در خواب باشید، هواوی واج GT کیفیت خواب شما را می‌سنجد،‌در حالی که اپلیکیشن Huawei Health می‌تواند بیش از 200 پیشنهاد را برای بهبود استراحت شما ارائه کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT - مچ‌بند هواوی بند 3 پرو

در بخش سخت افزاری هواوی واچ GT از یک معماری جدید با تراشه دوگانه استفاده شده است. این معماری جدید شامل یک هسته کم سرعت با قدرت مشابه شش هسته قدر مصرف و یک تراشه سرعت بالا است که می‌تواند از پس انجام وظایف مختلف روزانه برآید. هواوی با استفاده از هوش مصنوعی، این وظیفه را به ساعت سپرده که انتخاب کند کدام هسته مورد نیازش است. نتیجه‌ی این امر یک عمر باتری کم نظیر است. هواوی ادعا می‌کند شما می‌توانید با هر بار شارژ به مدت 2 هفته از سیستم سنجش ضربان قلب این ساعت استفاده کرده و هر هفته 90 دقیقه از GPS در بررسی تمرینات ورزشی خود استفاده کنید. خاموش کردن GPS‌ به معنای 30 روز استفاده از ساعت با دریافت پیام های متنی و تماس ها و استفاده از سنجش ضربان قلب است. اگر صفحه نمایش این ساعت همیشه روشن باشد و شما به صورت ترکیبی از جی پی اس و سنجش ضربان قلب آن استفاده کنید، تا 22 ساعت از شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد بود.

هواوی بند 3 پرو

ساعت هوشمند هواوی واچ GT - مچ‌بند هواوی بند 3 پرو

اگر به جای یک ساعت هوشمند کامل نیازمند یک مچ‌بند هستید، اما می‌خواهید همچنان قابلیت‌های پیشرفته ردیابی تناسب اندام را در اختیار داشته باشید، کمپانی هواوی برای شما مچ‌بند Huawei Band 3 Pro را ارائه کرده است. این مچ‌بند از قدرت بالایی همانند یک ساعت هوشمند، اما در ابعاد و اندازه‌ی یک مچ‌بند هوشمند برخوردار است. هواوی بند 3 پرو از یک نمایشگر لمسی 0.95 اینچی با ابعاد 45 در 18.8 در 10.85 میلی‌متر و وزن 25 گرم بهره می‌برد. شما همچنان می‌توانید از ردیابی جی پی اسی و تشخیص خودکار شنا، دوچرخه سواری و انواع دویدن‌ها بهره‌مند شوید.

عمر باتری این دیوایس 17 ساعت، همراه جی پی اس 8 ساعت و در حالت آماده به کار نیز 1 ماه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. ینی میخاد توی عرصه ساعت با اپلل رقابت کنه؟؟؟

  2. زیاد از ساعت خوشم نمیاد ولی هواوی یه چیز دیکگه س

  3. مچ بندش خوشگل تره ساعتشه

  4. مچ بند شو ترجیح میدم

  5. هواوی اصلا این مدت بیکار ننشسته از ماشین بگیر تا پرچم دار گوشیش تا تبلتش و لبتابش و اینم از ساعتش