بررسی دقیق‌تر فناوری Super Charge 2.0 هواوی با گوشی میت 20 پرو

فناوری Super Charge 2.0 هواوی همراه با گوشی هواوی میت 20 پرو، میت 20 آر اس و میت 20 ایکس معرفی شد. این سیستم شارژ سریع در چه مدتی گوشی Huawei Mate 20 را به شارژ کامل می‌رساند و تفاوت آن با سیستم‌های شارژ دیگر گوشی‌ها نظیر گلکسی نوت 9 سامسونگ چیست؟

فناوری Super Charge 2.0 هواوی که همراه با گوشی های میت 20 پرو، میت 20 آر اس و میت 20 ایکس معرفی شد، یک سیستم شارژ سریع 40 وات است که به همراه آن هواوی وعده می‌دهد باتری‌های بزرگ گوشی‌ها را تنها در 30 دقیقه به 70 درصد می‌رساند. البته تا وقتی که یک سیستم شارژ 50 وات در بازار است (فناوری Super VOOC اوپو) که می‌تواند باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی گوشی اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن را در عرض 35 دقیقه به شارژ کامل برساند، نمی‌تواند چنین ادعایی ناباورانه باشد.

هواوی میت 20 پرو و باتری بزرگ 4200 میلی‌آمپر ساعتی آن چه می‌شود؟ این نخستین گوشی هوشمند پرچمداری است که از ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت گذر کرده است و این را هم می‌دانیم که شارژ 40 وات نیز مقداری قدرت کمتری از فناوری Super VOOC اوپو دارد. همین بهانه‌ی خوبی شد تا ما به بررسی فناوری Super Charge 2.0‌ هواوی بپردازیم.

میت 20 پرو پس از بررسی، بلافاصله به بالاترین جایگاه پایگاه داده‌های بنچمارک گیری شارژ گروه ما رفت،‌ زیرا آن از ساعت 9:13 صبح الی 10:21 صبح توانست از 0 تا 100 درصد شارژ شود. نگاهی به شارژ ورودی این گوشی می‌تواند جزئیات خوبی را به ما بدهد. 15 دقیقه پس از شروع به شارژ از وضعیت باتری کاملا خالی، گوشی میزان شارژ را 36 درصد به نمایش گذاشت و 50 دقیقه پس از شروع مجدد این شارژ به 95 درصد رسید.

فناوری Super Charge 2.0 هواوی

 

فناوری Super Charge 2.0 هواوی

برای مقایسه، سیستم شارژ 18 وات سامسونگ، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی نوت 9 را 40 دقیقه طولانی‌تر از فناوری Super Charge 2.0 هواوی و گوشی میت 20 پرو شارژ می‌کند. بدیهی است که ما شارژر 5 وات هیچ آیفونی را نخواهیم مقایسه کنیم، زیرا در حالی که این گوشی‌های جدید از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کنند، اما مجبور به خرید یک شارژر جداگانه هستید.

به این ترتیب هواوی میت 20 پرو به راحتی موفق شده تاج گذار جدید نمودار شارژ سریع ما باشد. شارژر 40 وات که در جعبه‌ی این گوشی قرار دارد قادر به بازگرداندن تقریبا 1.5 درصد از ظرفیت باتری در هر دقیقه است که در مقایسه با آن، هواوی پی 20 پرو و شارژر 22 وات همراه فناوری Super Charge 1.0 تنها 1.1 درصد شارژ را در هر دقیقه بازگردانی می‌کند. صحبت را کم کنیم، ما در حال گذر از شارژ سریع 10-20 وات به 40-50 وات هستیم و همه چیز رو به جلو حرکت می‌کند. اگر شما در مورد سرعت بسیار بالای شارژ هواوی نگران هستید، باید بگوییم که فناوری Super Charge 2.0 هواوی از سیستم ایمنی چند مرحله‌ای برخوردار است و موفق به دریافت تاییدیه TUV آلمان شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ینی بقیه گوشی هارو هم شارژ میکنه ؟؟؟

  2. متاسفانه از این فناوری ما بینصیب موندیم

  3. یا جاسوس نمایندگی اپلی یا سامسونگ !
    خیلی تابلویی ، (مردم عقل دارن) …
    بهتر نیس تا پرچم دار بعدی سامسونگ یا اپل خفه شی؟
    چون واقعا یه کودن به این میگه اشغال …(سارا خانم )
    از کجا میدونی پرچم دار سامی از این خوب باشه …؟
    پس شاهد باش
    بعد تبلیغ خودتو کن …
    بی منطق

  4. من یه ویدو از این ندیدم اصلا
    همش دروغه هواویه