سرعت هواوی نوا 3 آی

مقایسه سرعت هواوی نوا 3 آی با هواوی آنر 8 ایکس (گجت تی وی)

در گجت تی وی این بخش، سراغ میان رده های جدید چینی‌ها رفته‌ایم تا سرعت هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i) را با هواوی آنر 8 ایکس (Huawei Honor 8X) مقایسه کنیم. تصور می‌کنید کدام گوشی عملکرد بهتری دارد؟

در کنار پرچمداران پرزرق‌وبرق سری Mate و P هواوی، محصولات میان رده سری Nova نیز طرفداران بسیاری دارند؛ خصوصا گوشی های خانواده نوا 3 که با امکانات فراوان، قدرت پردازشی بالا و قیمتی رقابتی به فروش می‌رسند. نوا 3i و آنر 8X از بسیاری از جنبه‌ها مشابه یکدیگر بوده و هر دو از تراشه کایرین 710 در کنار 4 یا 6 گیگابایت رم قدرت می‌گیرند. به علاوه، طراحی ناچ استایل و دوربین پشتی دوگانه، یکی از وجوه مشترک این تلفن های هوشمند است.

البته این موضوع به معنی جزئی بودن تفاوت‌ها نیست؛ آنر 8 ایکس به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده است، در حالی که نوا 3 آی از یک نمایشگر 6.3 اینچی برای نمایش محتوا استفاده می‌کند. این موضوع در مورد دوربین پشتی و دوربین سلفی نیز صادق است؛ آنر 8X به دوربین پشتی 20 + 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تجهیز شده است، در حالی که دوربین پشتی 16 + 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 + 2 مگاپیکسلی در نوا 3 آی، مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارند.

تمرکز اصلی ما در این مقایسه روی سرعت هواوی نوا 3 آی و آنر 8 ایکس است. در ویدیوی پیش رو که به صورت اختصاصی توسط گجت نیوز تهیه شده، عملکرد این اسمارت فون ها را در شرایطی یکسان با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

مقایسه سرعت هواوی نوا 3 آی با آنر 8X

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. هانر حرف نداره
    یه غول میان ردست

  2. من هونور 8xدارم قبلا y92019 داشتم وفکرمیکردم ازهواوی بهترهونورولی به این نتیجه رسیدم هواوی سریع اول خب عمل کرد ولی الان هانریاهمان هونورخودمان خیلی سریع تر کیفیت دوربین های بالاتری داردمن مقایسه کردم وتنهاباy9که مشکلی ایجادکردبرام که فروختم مشکل باطری بود که زودخراب میکنه هرچیزی اندازه خودش

  3. هواوی بهترین تو جهان، الان هم میت 20 پرو بهترین پرچمدار بین تمام گوشی های جهان، همین انر 8 ایکس که دو میلیون و هشتصد پولش دارند با پرچمدار سامسونگ نوت 9 مقایسه میکنند که هشت میلیون پولش.

  4. والا این گوشی(هانر 8ایکس) هنوز تو شهر ما نیومده لی فردا دارم سفارش میدم که بفرستن برام
    128GBشو 4500000میخوام بخرم

  5. سری انر همیشه بهتر بودع

  6. انر مال هواوی مگه نیست؟؟