http://markcph.com/wp-content/uploads/2017/01/Huawei_logoblack2.jpg

هواوی پس از شکست اپل به دنبال تصاحب جایگاه سامسونگ در بازار موبایل

شرکت هواوی هم اکنون جایگاه اپل را در جدول بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند تصاحب کرده است و پس از سامسونگ در رده‌ی دوم قرار دارد. مدیران کمپانی هواوی حالا ادعا می‌کنند که تا سال 2020، جای سامسونگ در رده نخست جدول را نیز از آن خود خواهند کرد.

شرکت هواوی مطمئن است که تا سال 2020، آن‌ها به پرچمدار جهانی گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهند شد؛ اما این اعتماد به نفس اثبات شدنی نیست. در هر صورت غول چینی با پشت سر گذاشتن اپل، پس از سامسونگ به عنوان دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته می‌شود که این قدم کوچکی نیست.

حالا هواوی جاه طلبی‌هایش را حتی بیشتر نیز کرده است؛ ریچارد یو، مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی در یک مصاحبه با شبکه‌ی CNBC به نکات جالبی اشاره کرده است. این گوشی ساز امیدوار است که سال آینده بتواند فاصله‌ی موجود بین آن‌ها و سامسونگ را به حداقل برساند و حتی بتواند از آن‌ها عبور کرده و در جایگاه نخست قرار گیرد.

سامسونگ در بسیاری از فناوری‌ها نظیر یک گوشی هوشمند 5G و یک گوشی هوشمند خمیده، در جهان اولین است، اما هواوی هرطور که شده می‌خواهد تاج پادشاهی را از رقیب کره‌ای خود بقاپد.

هواوی از سیاست B2B استفاده می‌کند

شرکت هواوی همیشه بر روی مدل بنگاه به بنگاه (B2B) متمرکز بوده است،‌ پس تمام مدیران ارشد این شرکت در این بخش از بازار تخصص دارند و از جمه کسانی هستند که در عملیات بنگاه به بنگاه شرکت می‌کنند. این اغلب منجر به استدلال این قضیه می‌شود، از آنجایی که مدیریت بنگاه به بنگاه به بسیاری از برنامه‌ها اعتقادی ندارد، ریچارد یو و تیمش آن را انتخاب می‌کنند.

با این حال هواوی همچنان به حساب کردن روی آن مجبور است، پس ما فکر نمی‌کنیم اگر این شرکت به تمام اهداف خود دست پیدا کرد، کسی شگفت زده شود. در عین حال شرکت هواوی قصد دارد دو محصول نوآورانه‌ی به شدت وابسته به هوش مصنوعی را ارائه کند؛ یک فناوری کلیدی که می‌تواند روش استفاده از گوشی‌های هوشمند امروزی را دستخوش تغییراتی اساسی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

23 دیدگاه

  1. مقایسه ی سیستم عامل ای او اس با اندروید اساساً غلطه. اندروید سیستم عامل ضعیفی نیست اما مقابل ای او اس واقعا ضعیفه. من گوشی زیاد داشتم از نوکیا گرفته تا موتورولا و سامسونگ که خدای هنگه و الان چندساله آیفون دارم، چیزی به عنوان هنگ یا کند بودن وجود نداره سرعت پردازش بالا، سرعت اینترنت فوق العاده ، باتری قوی، اسپیکرهای قوی، آنتن دهی قوی، نور رنگ و رابط کاربری زیبا، دیزاین ساده و. در عین حال شیک، وزن مناسب گوشی، فینگر پرینت فوق العاده که برای اکثر اپ ها هم فعاله، سیری ربات سخنگوی رفیق، اگه گوشی پیدا شد طی ۶سال یکبار حتی برای لحظه ای هنگ نکنه مخصوصا وقتی چندین برنامه رو باز میکنید اونموقع با ایفون مقایسه اش کنید. ایفون اصیل و با کبفیته و هیچوقت طرفدارهاشو از دست نمیده حتی اگه هواوی موتور جت بزاره توی گوشی هاش 🤣

  2. امید وارم به این هدفشم برسه

  3. عشق فقط (اپل و سامسونگ) والا عقل هم خوب چیزیه! منکه پولم رو میندارنم تو چاه ولى گوشى هواوى جنس بنجل یکبار مصرف چینى نمى خرم!!
    چون اینطورى راحتم و بعدش پشیمون نمیشم!!!
    🙂
    😉
    😉

  4. هواوی غلط بکنه جای اپلو بگیره

  5. زهی خیال باطل…. عمرا دیگ مث سامسونگ پید شه

  6. صد در صد همه همین فکرو میکنن

  7. هواوی هروز یک موبایل تولید میکنه فقط با تبدیل کردن چیدمان دوربین . تعداد دوربین . رنگ بدنه . ناچ هاب متفاوت یا فلان هیچ کدامش برای من قانع کننده نبوده فقط با این ارزان فروشی ها میخواهد برند بسازد.
    درست است ارزان خوبه شرایط اقتصادی بده اما مردم غریب هم نیاز به کیفیت دارند مردم غریب با پول کم که شده موبایل یکبار مصرف نمیخواهند.
    کسانی که داد از هواوی و کایرین 980 و غبره میزنن یکبار هم نوت 9 بگیرند و هم میت 20 پرو تجربه کنند یکسال با هردویش کار کنند ببینند کدام دوام میاره !
    من نوت 2 دارم شش سال باهاش کار کردم برترین بازی ها را کار کردم تا هنوز کار میکنه اما یک هواوی دوسال دوام میاره؟

  8. به همین راحتی هم نیست سامسونگ هم واسه ۲ سال دیگش برنامه داره شرکت غولی هست هواوی هم به همین راحتیا نمیتونه این کارو انجام بده

  9. خودتو جمع کن چینی جون،تو خواب بتونی به سامسونگ برسی..خخخخ