اپلیکیشن Story Sign

اپلیکیشن Story Sign هواوی به کودکان ناشنوا کمک می‌کند

اپلیکیشن جدید هواوی به کمک کودکان ناشنوا می‌آید. شرکت هواوی در حال ساخت اپلیکیشن Story Sign است تا فرایند کتاب‌خوانی را برای کودکان ناشنوا، ساده‌تر و جذاب‌تر کند.

شرکت هواوی به تازگی ساخت اپلیکیشن جدیدی با نام Story Sign را آغاز کرده است که به زودی در Google play در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن قادر است با قابلیت‌های خود به بهبود کیفیت زندگی کودکان ناشنوا کمک شایانی کند و در گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) و سایر گوشی‌های با سیستم عامل اندروید قابل استفاده است.

اپلیکیشن Story Sign

هواوی در چند سال اخیر با ارائه پرچمداران با کیفیت توانسته به یکی از تولیدکنندگان صاحب‌نام گوشی های هوشمند جهان بدل شود. این بار نیز این شرکت با ارائه گوشی میت 20 پرو توانسته نوآوری‌های خارق‌العاده‌ای برای کاربران خود به ارمغان بیاورد که از این قابلیت‌ها می‌توان به سیستم دوربین سه گانه، صفحه نمایش 6.39 اینچی و همچنین باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد. تمام این قابلیت‌ها دست در دست هم دادند تا این گوشی را به یکی از محبوب‌ترین گوشی های هوشمند در بین طرفداران اندروید تبدیل کنند.

اپلیکیشن Story Sign چیست؟

هواوی همچنین در تلاش است با ساخت اپلیکیشن Story Sign به کودکان ناشنوا در خواندن کمک کند و از این طریق کیفیت زندگی آنان را بهبود بخشد. اپلیکیشن Story Sign قادر است با به‌کارگیری تکنولوژی‌های هوشمندانه، فرایند کتاب‌خوانی را برای کودکان ناشنوا ساده‌تر کند تا بتوانند مانند دیگر کودکان از خواندن کتاب لذت ببرند. نحوه کارکرد این اپلیکیشن به این صورت است که شخصیتی کارتونی به نام «ستاره» کلمات را با استفاده از دوربین گوشی اسکن می‌کند و به زبان اشاره برای کودکان نمایش می‌دهد. شرکت هواوی برای ساخت کاراکتر ستاره در این اپلیکیشن، با شرکت Aardman Animations که به تولید انیمیشن محبوب Wallace و Gromit مشهور است، همکاری می‌کند.

اپلیکیشن Story Sign

در ابتدا اپلیکیشن Story Sign فقط قادر خواهد بود مجموعه کتاب‌های «اگر می‌توانی سگ را پیدا کن» را به زبان اشاره اجرا کند، اما به گفته مدیران هواوی، قرار است در آینده نزدیک کتاب‌های بیشتری به این مجموعه اضافه شود. هدف هواوی از ساخت اپلیکیشن استوری ساین این است که بتواند زمان قصه‌خوانی والدین در کنار فرزندان را به زمانی جذاب و مفید تبدیل کند و کودکان ارتباط بین کلمات و معادل آنها در زبان اشاره را راحت‌تر درک کنند.

اپلیکیشن Story Sign

Andrew Garrihy، مدیر بخش مارکتینگ هواوی در اروپای غربی در این باره گفت:

باور داریم که هواوی با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی قادر است جهان را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند. ما با تولید Story Sign سعی کردیم بار دیگر به شعار هواوی «Make it Possible» جامه عمل بپوشانیم تا خانواده‌هایی با فرزندان ناشنوا نیز از زمانی که مشغول داستان‌خوانی برای فرزندان خود هستند، لذت ببرند.

اپلیکیشن Story Sign

او همچنین گفت امیدواریم بتوانیم با بالا بردن سطح آگاهی عمومی از مشکلاتی که ناشنوایان در راه سوادآموزی با آن مواجه هستند، مردم را به حمایت هر چه بیشتر این افراد تشویق کنیم. در همین راستا هواوی در کشور انگلستان کمپینی به نام «تجربه خارق‌العاده با اپلیکیشن استوری ساین» آغاز کرده‌ و قرار است تمام کمک‌های جمع شده در این کمپین، صرف توسعه هر چه بیشتر این اپلیکیشن شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فکرشون به همه چی میرسه همه جا سرک میکشه