فاتالیتی‌های جدید مورتال کمبت 11 را در این ویدیو تماشا کنید

مورتال کمبت 11 جدیدترین عنوان از این مجموعه پرطرفدار است که به زودی همراه با شخصیت‌های جدید و قدیمی و یک داستان تازه از راه خواهد رسید. اما فاتالیتی‌های مشهور، همان حرکات پایانی خشونت‌بار که امضای مورتال کمبت به حساب می‌آیند در این قسمت نیز وجود داشته و البته با تنوع و جذابیت بیشتری همراه هستند. 

مورتال کمبت 11 علاوه بر فاتالیتی‌های جدید؛ از چند مکانیک گیم‌پلی جدید بهره می‌برد که مهم‌ترین‌شان سفارشی‌سازی شخصیت‌ها است. بدین صورت که می‌توانید لباس‌ها و حرکت‌های کاراکترها را انتخاب کنید.

فاتالیتی‌های مورتال کمبت 11 ، خشونت‌ آمیزتر از همیشه

شرکت ندررلم استودیوز (Netherrealm Studios) اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی را اخیرا منتشر کرده که در آن می‌توانید فاتالیتی‌های بازی را مشاهده کنید:

 

این پایان‌های خونین، باعث شدند که اولین قسمت از این سری بازی با انتقادات فراوانی رو به رو شود اما اکنون یکی از شاخصه‌های بارز مجموعه به حساب می‌آیند و کسی مشکلی با وجود آن‌ها ندارد. سری مورتال کمبت از 1992 که به دنیای بازی معرفی شد؛ تا به امروز توانسته خود را به عنوان یکی از خشن‌ترین‌ بازی‌های تاریخ معرفی کند و قسمت جدید بدون شک خونین‌ترین نسخه آن خواهد بود. مطابق گذشته، هر شخصیت دارای چند فاتالیتی متفاوت است که پس از پیروزی و در انتها می‌توانید آن‌ها را به زیبابی اجرا کنید.

مورتال کمبت 11

مورتال کمبت 11 علاوه ‌بر تغییرات گیم‌پلی، چند شخصیت پرطرفدار همچون اسکارلت و باراکا را نیز بازمی‌گرداند. داستان بازی از همان جایی آغاز می‌شود که مورتال کمبت ایکس به پایان رسیده بود. شخصیت منفی جدید بازی کرونیکا نام دارد که با دستکاری زمان، قهرمانان و قاتلان دنیای مورتال کمبت را مجبور به مبارزه با یکدیگر می‌کند.

این بازی مورد انتظار در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 1398) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و دارای دو نسخه استاندارد و پریمیوم خواهد بود که هم‌اکنون قابل پیش خرید هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نسخه قبلی 38 گیگ بود!!!

    خدا می دونه این چه قدر حجم داره!!!؟؟؟

    با سپاس

    • با روحیات دخترونه جور نیست ولی پسرها دوست دارند

      متاسفانه هیچ وقت بازی کامپیوتری مناسب برای نصف جمعیت موئنث جهان تولید نشد!

      این می مسئله می تونه مقاله جالبی تو گجت نیوز بشه

      چرا وقت بازی کامپیوتری مناسبی برای خانم ها تولید نشد؟

      با سپاس

      • سلام .دختر خانوم .چرا به این ها میگید ،اینها که سازنده یا کمپانی بازی ساز نیستن .این ها فقط رایط هستن.البته بازی مختص (به قول خودتون مونث )هست .بگردید پیدا میکنید.البته بسته به سلیقه خودتون