آموزش ارسال انیموجی اپل

آموزش ارسال انیموجی اپل در واتس اپ٬ ایمیل و هرجایی که دوست دارید

کاربران آیفون‌ها به صورت پیشفرض اجازه‌ی ارسال انیموجی اپل در اپلیکیشنی به جز iMessage را ندارند. ولی ما روش‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید Animoji بسیازید و آن را در هر پیام‌رسان و اپلیکیشن ارتباطی که خواستید ارسال کنید.

چه کسی می‌توانست حدس بزند که اموجی می‌تواند یک اتفاق بزرگ در سال 2019 باشد؛ به خصوص اموجی شخصی سازی شده‌ی بسیار بزرگ. ما در مورد انیموجی اول و مموجی صحبت می‌کنیم. انیموجی یکی از ویژگی‌های شگفت انگیز بود که در ابتدا با آیفون ایکس اپل معرفی شد که برخی فکر می‌کردند خیلی زود فراموش می‌شود٬ اما این پدیده‌ی نرم افزاری همچنان استوار است و برنامه ریزی‌هایی نیز برای بهبود آن انجام گرفته است. حتی خیلی زود پس از عرضه‌ی آن٬ سامسونگ و ال جی نیز تلاش‌هایی در این زمینه داشتند و قابلیت‌های مشابهی به نام “AR Emoji” و “My Avatar” را توسعه بخشیدند.

به هر ترتیب اپل پدر این قابلیت است. دیگر تولیدکنندگان به شما اجازه‌ی ذخیره‌ی اموجی سفارشی سازی شده به عنوان یک عکس یا ویدیو را می‌دهند و شما می‌توانید آن‌ها را در هر پلتفرم و نرم افزاری که خواستید به اشتراک بگذارید. اما مموجی و انیموجی اپل تنها در خود اپلیکیشن iMessage اپل کار می‌کنند. اما نگران نباشید٬ هنوز هم راه‌هایی وجود دارد تا بتوانید انیموجی مورد علاقه‌تان را ذخیره کرده و آن را در هر پیام‌رسانی که دوست دارید ارسال کنید. در ادامه با این روش‌ها آشنا شوید.

ارسال بدون محدودیت انیموجی اپل

1 – یک مکالمه‌ی iMessage را با خودتان شروع کنید

بله درست است٬‌ شما می‌توانید برای خودتان یک آی مسیج ارسال کنید. شما می‌توانید شماره تماستان یا حساب کاربری آی کلاد خود را هنگامی که قصد ارسال یک پیام دارید٬‌ در نوار آدرس وارد کنید. بدیهیست که باید یک انیموجی را همراه این پیام ارسال کنید٬ اما در ابتدا یک متن را ارسال کنید. سپس شما می‌توانید از دو راه به ارسال انیموجی بپردازید: شما می‌توانید یک ویدیوی کوتاه را ضبط کنید و با کاراکتر متحرک انتخاب شده صحبت کنید یا یک عکس از کاراکتر٬ هنگامی که میمیک صورت آن شبیه به گفتن حرف مد نظر شما است را تهیه کنید.

آموزش ارسال انیموجی اپل

2 – چگونگی کپی یک ویدیوی انیموجی

اگر می‌خواهید یک کلیپ را از انیموجی اپل به اشتراک بگذارید هم مشکلی نیست. یک ویدیو از طریق آی مسیج برای خودتان ارسال کنید٬‌ سپس یکی از دو روش زیر را دنبال کنید:

  • بر روی ویدیوی ارسال/دریافت شده لمس سه بعدی انجام دهید و آن را به سمت بالا بکشید. از منوی بار شده٬ “copy” را انتخاب کنید.

آموزش ارسال انیموجی اپل

  • بر روی ویدیوی ارسال/دریافت شده ضربه بزنید٬ سپس گزینه‌ی “Share” را در سمت چپ پایین صفحه انتخاب کنید. حالا گزینه‌ی “Copy” را انتخاب کنید.

آموزش ارسال انیموجی اپل

شما می‌توانید هر روشی را که خواستید انتخاب کنید؛ گرچه در آیفون ایکس آر که خبری از لمس سه بعدی نیست٬ مجبور به استفاده از روش دوم هستید. پس از آن که کلیپ را کپی کردید٬ اپلیکیشن پیام رسانی که می‌خواهید انیموجی اپل را در آن ارسال کنید باز کرده٬ سپس در قسمت اضافه کردن متن کلیک کنید و گزینه‌ی “Paste” را بفشارید.

دلیل استفاده از روش کپی پیست٬ عدم نیاز به ساخت یک کلیپ در گالری تصاویر است. اگر می‌خواهید هر زمان دیگری هم از انیموجی ساخته شده استفاده کنید٬ کافیست همین روش‌ها را دنبال کنید.

3 – کپی یک انیموجی به صورت عکس

به دلایلی٬ اشتراک گذاری یک عکس انیموجی غیرفعال است. ولی ما روش خوبی برای این کار سراغ داریم:

  1. بر روی عکسی که می‌خواهید ارسال کنید کلیک کنید٬ آن را زوم کنید تا کمی بزرگ‌تر شود.
  2. به صورت همزمان روی کلید پاور و کلید زیاد کردن ولوم صدا ضربه بزنید تا یک اسکرین شات از صفحه تهیه شود.
    آموزش ارسال انیموجی اپل
  3. از ابزار برش زدن استفاده کنید تا دور انیموجی را بریده و تا فقط خود آن باقی بماند.
    آموزش ارسال انیموجی اپل
  4. حالا بر روی دکمه‌ی “Share” در پایین صفحه چپ صفحه کلیک کنید. اپلیکیشن پیام رسانی که می‌خواهید این عکس در آن ارسال شود را انتخاب کنید٬ یا به صورت دستی عملیات کپی پیست را انجام دهید.
  5. اگر نمی‌خواهید اثری از این اسکرین شات در گالری تصاویر شما بماند٬ آن را حذف کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه