گلکسی فولد سامسونگ

گلکسی فولد سامسونگ معرفی شد؛ به دنیای گوشی‌های منعطف خوش آمدید

گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold) رسما معرفی شد. این دیوایس تاشو در ابتدا یک تبلت است که در صورت تا شدن به یک گوشی کوچک تبدیل می‌شود. در ادامه بیشتر با مشخصات و قابلیت‌های گلکسی فولد آشنا شوید.

پس از سال‌ها شایعه پراکنی،‌ حدس و گمان، انتشار تیزرهای تبلیغاتی و پست‌های اینترنتی فراوان، سامسونگ سرانجام از نخستین گوشی هوشمند منعطف خود پرده برداشت: به گلکسی فولد سامسونگ سلام کنید. ما اولین بار گلکسی فولد سامسونگ را در ماه نوامبر، در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ دیدیم، اگرچه آن دیوایس هنوز در مراحل توسعه‌ی خود حضور داشت و تکمیل نشده بود. اما حالا این گوشی با طراحی کامل خودش، چشم نواز و زیبا به نظر می‌رسد!

به گلکسی فولد سامسونگ سلام کنید

گلکسی فولد سامسونگ

طراحی

همانطور که از نامش پیداست، این یک گوشی تاشو است. وقتی آن به داخل تا می‌شود، یک نمایشگر 4.6 اینچی با وضوح 840‌ در 1960 پیکسلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که کار کردن با یک دست را آسوده می‌کند. آیا به فضای کار بیشتری برای مشاهده‌ی محتوا نیاز دارید؟ گلکسی فولد سامسونگ را باز کنید تا یک نمایشگر 7.3 اینچی با وضوح 1536 در 2152 پیکسلی در اختیارتان قرار گیرد.

گلکسی فولد سامسونگ

لولای این گوشی به طور خاصی طراحی شده است تا بتواند بدون شکستگی، هزاران بار به طرف بیرون و داخل خم شود. این لولا از چندین چرخ دنده ساخته شده است که به زیبایی در بدنه‌ی گوشی جای گرفته است تا ما در استفاده‌ی روزمره‌مان آن را نتوانیم ببینیم.

گلکسی فولد سامسونگ

گلکسی فولد در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد. آیا رنگ‌های آن را دوست ندارید؟ سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تا گلکسی فولد خودتان را با ترکیبی از رنگ‌های از پیش تعیین شده و چهره‌ای که دوستش دارید، خریداری کنید.

گلکسی فولد سامسونگ

بنابراین تمام اطلاعاتی که پیشتر در مورد این گوشی انعطاف پذیر شنیده بودیم واقعیت دارد. آن از یک نمایشگر غول پیکر 7.3 اینچی بهره می‌برد که در صورت تا شدن به 4.6 اینچی تبدیل می‌شود، شش دوربین بر روی آن قرار دارد و از یک باتری 4380 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که همگی به یک گوشی قدرتمند دلالت دارند.

قیمت

تنها نکته‌ی تاریک این گوشی، قیمتش است. گلکسی فولد سامسونگ با شروع قیمت 1920 دلاری عرضه خواهد شد و برای نخستین بار 26 آوریل (7 اسفند) در نمایشگاه MWC 2019 می‌توانید آن را از نزدیک ملاقات کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*