ال جی با جی4 نوت به جنگ فبلت های مطرح بازار می رود

کمپانی ال جی که به لطف پرچم دار 2014 خود یعنی گوشی LG G4 ، صاحب اسم و رسمی در دنیای تولید کنندگان تلفن همراه شده است ، اکنون برای رقابت با اپل و سامسونگ در بازار تبلت ها به فکر تولید یک فبلت بالارده تحت عنوان ال‌جی جی4 نوت (LG G4 Note) افتاده و قرار است این محصول را در نیمه دوم سال 2015 روانه بازار کند.

این اطلاعات که توسط وبسایت Korea Herald منتشر شده می‌گوید که جی4 تنها گوشی بالارده و جدید ال‌جی نیست و این شرکت در حال کار بر روی یک فبلت جدید دیگر نیز هست. ال‌جی ماه گذشته نام یک فبلت را در اداره اختراعات کره جنوبی به ثبت رسانده بود.

lg-g4-note-1

مدتی قبل در کنفرانس MWC ال‌جی مدیر بخش موبایل این شرکت «چو جونو» گفته بود که ال‌جی به غیر از پرچمدار جدیدش یک گوشی بالارده دیگر نیز در دست طراحی دارد. وی در این کنفرانس گفت که ال‌جی در سه‌ماهه دوم سال جاری جی4 را رونمایی خواهد کرد و برای نیمه دو سال نیز یک محصول بالارده جدید معرفی خواهد کرد.چو جزئیاتی از این گوشی را فاش نکرد، اما خبر داد که این محصول بالاتر از رده جی کنونی ال‌جی قرار می‌گیرد.

در گذشته ال‌جی با فبلت های Optimus G Pro و G Pro 2 به رقابت با فبلت های گلکسی نوت پرداخته بود، اما در نهایت با ارائه پرچمداران بالارده بعدی که صاحب صفحه نمایش‌های بزرگی نیز بودند، خط Pro را کنار گذاشت.سال گذشته ال‌جی توانست با G3 توجه بازار و منتقدین را به سمت خود جلب و در نهایت با فروشی 7 میلیون عددی از این گوشی یکی از موفق‌ترین سال‌های مالی خود را سپری کند. این شرکت حالا قصد دارد فروشی 10 میلیون عددی از پرچمدار جدیدش را در بازار داشته باشد.

انتظار می‌رود پرچمدار بعدی دارای صفحه نمایش بهتر، رابط کاربری روان‌تر و دوربین بهبودیافته جدیدی باشد. بر اساس شایعات جی4 ممکن است دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 3K، انحنادار، دوربین 16 مگاپیکسل عقب و 5 مگاپیکسل جلو باشد.

منبع : techradar

LG G4 Note is reportedly LG's fancy new Android phablet

LG G4 Note is reportedly LG's fancy new Android phablet

MWC is when many of the year’s biggest announcements take place, but it’s also a great time for big companies to drop a hint or two of things to come.

At MWC 2015 this year, LG did just that, teasing a new flagship that may turn out to be a line of high-end phablets starting with the LG G4 Note.

That’s what sources told the Korea Herald, and it turns out LG applied for a related trademark with Korea’s patent office in February.
Phablet coming

LG President and COO Cho Ju-no said during MWC that the company will reveal the LG G4 during the second quarter of this year, and a new flagship later in 2015.

The new phone is expected to be higher-end than the current G line, but other than that there are few clues as to what it will look like.

Considering we won’t see it before the LG G4 – which could still be weeks away – we’ll file this one away for a future date.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*