پیام تبلیغاتی

واکنش ایرانسل به ارسال پیام تبلیغاتی از طریق سیستم هشدار شرایط بحرانی

به دنبال انتشار خبر سوءاستفاده ایرانسل از سیستم هشدار شرایط بحرانی برای ارسال پیام تبلیغاتی ، حالا ایرانسل به این تخلف واکنش نشان داده و متنی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

در حالی که قرار بود اپراتورهای تلفن همراه از سیستم SMS-CB برای هشدار شرایط بحرانی استفاده کنند، اپراتور ایرانسل از این سیستم برای ارسال پیام تبلیغاتی استفاده کرده که این موضوع واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به این تخلف ایرانسل واکنش نشان داد و در پاسخ به کاربرانی که اعتراض خود را مطرح کرده بودند، نوشت شواهد ارائه شده روشن و تخلف آشکار است. هم برخورد می‌کنیم و هم متوقف.

توجیه ایرانسل برای ارسال پیام تبلیغاتی از طریق SMS-CB

امروز ایرانسل به خبر ارسال پیام تبلیغاتی از طریق سیستم هشدار شرایط بحرانی واکنش نشان داده و در توییتر با انتشار تصویری اعلام کرد:

پیرو پیگیری‌های انجام شده مشخص شد پیام مذکور توسط یکی از ارائه‌دهندگان خدمات محتوای پیامکی دارای مجوز ارسال شده است که با اپراتورهای تلفن همراه برای ارسال پیام انبوه قرارداد دارند. ایرانسل ضمن عذرخواهی از مشترکانی که این پیام را دریافت کرده‌اند اعلام می‌کند با شرکت متخلف برخورد قاطع خواهد کرد. ایرانسل همواره در کنار مشترکان خود سعی دارد خدمات دیجیتال خود را با هدف تجربه زندگی بهتر ارائه دهد. همچنین این شرکت از مشترکانی که این تخلف را پیگیری کردند کمال تشکر را دارد.

پیام تبلیغاتی