سلاح جدید بازی فورتنایت

رونمایی از سلاح جدید بازی فورتنایت برای مقابله با B.R.U.T.Eها!

شرکت اپیک (Epic) به تازگی از سلاح جدید بازی فورتنایت رونمایی کرد. این سلاح برای مقابله با B.R.U.T.Eها که موجب خشم بسیاری از طرفداران بازی شده‌اند، بسیار کاربردی است!

چه از بازی‌های آنلاین خوشتان بیاید و چه نیاید؛ چه طرفدار بازی‌های بتل رویال باشید و چه نباشید؛ شما به احتمال بالای 99درصد، با بازی Fortnite آشنایی دارید! درواقع انقدر این بازی از زمان عرضه خودش تاکنون سر و صدا بپا کرده و انقدر طرفدار داشته که حتی اگر کلا به بازی‌های ویدئویی علاقه نداشته باشید هم احتمالا حداقل یک بار نام فورتنایت را شنیده‌اید! سرورهای بسیار قدرتمند این بازی در کنار صددرصد رایگان بودنش، باعث شده حتی در کشور خودمان هم طرفداران بی‌شماری پیدا کند. طرفدارانی که قطعا بیتابانه منتظر رونمایی از سلاح جدید بازی فورتنایت هستند!

همانطور که گفته شد، در محبوبیت و معروفیت فورتنایت، هیچ شکی وجود ندارد. نکته جالب در رابطه با این بازی بعضا خنده‌دار، این است که تقریبا هر تصمیمی شرکت سازنده آن، اپیک گیمز (Epic Games) در رابطه با Fortnite گرفته، مورد تایید طرفداران هم قرار گرفته است؛ حتی اگر آن تصمیم، افزودن کارکتری با لباس موز به بازی بوده باشد! اما از آنجایی که هر رابطه بدون چالشی، بالاخره یک‌جا وارد چالش می‌شود، فصل 10 فورتنایت (Season X) هم رابطه بین شرکت اپیک گیمز و طرفداران فورتنایت را کم و بیش شکرآب کرده است!

درآمد ۲.۴ میلیارد دلاری فورتنایت در سال ۲۰۱۸ همه را شگفت‌زده کرده است

اگر طرفدار فورتنایت هستید و مدت‌ها است که این بازی را انجام می‌دهید، مطمئنا می‌دانید داریم درباره چه موضوعی صحبت می‌کنیم! در فصل X، همانطور که می‌دانید، از یک‌سری ربات‌های پیشرفته با نام B.R.U.T.E در بازی رونمایی شد. این ربات‌ها به عقیده بسیاری از فورتنایت‌بازها، توازن بازی را بهم زده‌اند. چرا که سطح سلامت یا همان جان این ربات‌ها، هزار است، می‌توانند صدها متر را در عرض چند ثانیه طی کنند و منفجر کردن و نابود کردن شما برایشان مثل باز کردن یک قوطی کنسرو است!

رونمایی از سلاح جدید بازی فورتنایت

تاکنون اعتراضات بسیار زیادی از جانب طرفداران فورتنایت برای تیم سازنده بازی فرستاده شده و Epic هم به این اعتراضات بی‌توجه نبوده است. تصمیمی که اپیک برای بهتر کردن اوضاع و التیام رابطه خودش با طرفداران گرفته است، رونمایی از سلاح جدید بازی فورتنایت است! این سلاح، که درواقع یک نوع آیتم پَرت‌کردنی است (مانند نارنجک‌ها)، حتی از بروت‌ها (B.R.U.T.E) هم دیوانه‌وارتر است!

سلاح جدید بازی فورتنایت

نام این سلاح جدید، Junk Rift است که به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر از دست بروت‌ها کلافه شده‌اید، از همین حالا این نام را بخاطر بسپارید! نحوه استفاده از سلاح جدید بازی فورتنایت اینگونه است که شما باید Junk Rift را روی دشمن خودتان (ترجیحا بروت‌ها!) بیاندازید و سپس از اتفاقی که می‌افتند لذت ببرید! وقتی شما Junk Rift را روی یک بروت بیاندازید، یک پورتال بالای سر آن بروت ساخته می‌شود و سپس در یک اتفاق کاملا منطقی، حداقل با استانداردهای فورت‌نایت، یک دایناسور روی سر بروت مغذوب می‌افتد! Junk Riftها به دو شکل به دشمنان آسیب یا همان دَمِیج (Damage) وارد می‌کنند. یک نوع، برخورد مستقیم است. دشمنی که به طور مستقیم مورد اثابت Junk Rift قرار می‌گیرد، 200واحد از جان خودش را از دست می‌دهد. اما علاوه‌بر او، کسانی که به طور غیرمستقیم در معرض Junk Rift قرار می‌گیرند هم هرکدام، 100واحد از جان خود را از دست می‌دهند. ضمن اینکه هم برخورد مستقیم و هم برخورد غیرمستقیم می‌توانند وسایل نقلیه و اجسام قابل نابودسازی بازی را نابود کنند.

خبر خوب دیگر هم این است که Junk Riftها را می‌توانید مانند دیگر سلاح‌های بازی، از راه‌های معمول، مثل صندوقچه‌های گنج و بالن‌ها، دریافت کنید. البته درجه Rarity جانک ریفت‌ها، روی حالت Epic است که نشان می‌دهد برای دستیابی به سلاح جدید بازی فورتنایت باید خودتان یا احیانا هم‌تیمی‌هایتان، خوش‌شانس هم باشید!

درنهایت باید ببینیم آیا سلاح جدید بازی فورتنایت می‌تواند طرفداران این بازی را راضی کند یا این طرفدارن هستند که Epic را راضی به حذف B.R.U.T.Eها از بازی می‌کنند!