یخچال فامیلی هاب سامسونگ

سری جدید یخچال فامیلی هاب سامسونگ با هوش مصنوعی در CES 2020 معرفی شد

سری جدید یخچال فامیلی هاب سامسونگ با برخورداری از هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2020 معرفی شد. در ادامه با قابلیت‌های این یخچال سامسونگ آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ الکترونیکس از جدیدترین نسخه یخچال‌های فامیلی هاب خود رونمایی کرد که به قابلیت‌هایی برای برنامه‌ریزی خودکار وعده‌های غذایی و کارهای دیگر متناسب با سلیقه فردی کاربر، مجهز شده‌اند. فامیلی هاب 2020 به خانواده‌ها امکان خواهد داد تا به راحتی لحظات مهم زندگی خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و کنترل بیشتری بر دستگاه‌های متصل در خانه هوشمند خود داشته باشند.

جان هرینگتون، معاون ارشد بخش لوازم خانگی سامسونگ می گوید:

از پنج سالی که از معرفی فامیلی هاب می‌گذرد، ما نوآوری‌هایی را عرضه کرده‌ایم که مبتنی بر روش خانواده‌های مدرن و پرمشغله برای مدیریت زندگی روزمره‌شان است. جدیدترین فامیلی هاب نوآورانه‌ترین آنهاست که قابلیت‌های شخصی‎تر و هوشمندانه‌تری داشته و به خانواده‌های پرمشغله امکان می‌دهد تا بهتر با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

قابلیت‌های سری جدید یخچال فامیلی هاب سامسونگ

یخچال فامیلی هاب سامسونگ

جدیدترین نسخه فامیلی هاب ساده، پیشرفته و مدرن است که آن را به کامل‌ترین دستگاه لازم برای آشپزخانه‌های متصل امروزی تبدیل می‌کند. در واکنش به سال‌ها بازخوردی که از کاربران فامیلی هاب گرفته شده، نسل بعدی این محصول قابلیت‌های نوآورانه‌ای را به همراه دارد که بیشترین درخواست برای آنها از سوی کاربران وجود داشته است. از جمله دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی در داخل این یخچال به همراه روش‌های بهتر و دقیق‌تر برای برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی که متناسب با سلیقه فردی کاربر است. فامیلی هاب جدید همچنین به خانواده‌ها امکان می‌دهد تا انواع بیشتری از محتوا و سرگرمی را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و سطح جدیدی از کنترل را در خانه‌های متصل تجربه کنند.

برنامه‌ریزی هوشمند غذا

فامیلی‌ هاب اکنون بهینه‌تر و شخصی‌تر از همیشه شده است و این یعنی شما زمان کمتری را صرف آماده کردن وعده‌های غذایی خود کرده و زمان بیشتری را به لذت بردن از آنها خواهید گذراند. این یخچال کل روند آماده کردن غذا، از پیشنهاد دستور پخت مبتنی بر رژیم غذایی دقیق شما تا کمک به تعیین کل برنامه غذایی هفته بر اساس مواد موجود در یخچال و حتی آماده کردن لیست خرید مواد غذایی، همه چیز را برای شما تنظیم می‌کند.

دوربین‌های ویواینساید (ViewInside) اکنون مجهز به فناوری تشخیص تصویر با هوش مصنوعی شده‌اند که به صورت خودکار محصولات داخل یخچال را اسکن، شناسایی و سپس درباره اضافه یا کم شدن مواد غذایی به شما خبر می‌دهد. قابلیت برنامه‌ریز غذایی در یخچال فامیلی هاب هم حالا مجهز به برنامه سریع یا Quick Plan شده که دستور غذاهای کل هفته را تنها با یک کلیک به شما ارایه می کند.

یخچال فامیلی هاب سامسونگ

یک قابلیت جدید دیگر برای برنامه ریزی غذا توسط استارت‌‌آپ ویسک (Whisk) در فامیلی‌هاب سامسونگ عرضه شده که به شما امکان می‌دهد روند تهیه غذا را برای یک روز یا کل یک هفته بر اساس تعداد مهمان‌های احتمالی خودتان تنظیم کرده و برای لیست مواد غذایی برای خرید را هم به شما پیشنهاد می‌دهد. استارت‌آپ ویسک به تازگی توسط شرکت سامسونگ نکست خریداری شده است.

خانواده‌ای نزدیک‌تر

از زمان معرفی قابلیت فامیلی بورد در سال گذشته، خانواده‌ها از این بورد جذاب برای تقویت لحظه‌های خاص خانوادگی، به اشتراک گذاشتن آهنگ‌های مورد علاقه و حتی عکس‌های خانواده و تعامل با هم استفاده کرده‌اند. حالا و برای اولین بار، فامیلی بورد از کلیپ‌های ویدیویی هم پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب شما می‌توانید ویدیوها را از گوشی هوشمند خود به یخچال منتقل کرده و لحظه‌های مهم‌تان را یک بار دیگر با هم مرور کنید.

برای اشتراک‌گذاری ساده‌تر، فامیلی هاب قابلیت اسمارت ویو را هم به‌روزرسانی کرده است. این قابلیت محتوای تلویزیون و دستگاه‌های هوشمند سامسونگ را روی نمایشگر نشان دهد. با استفاده از حالت پورتره در بورد یخچال فامیلی هاب می‌توانید ویدیوهای عمودی گوشی‌تان و حتی محتوای شبکه‌های اجتماعی به صورت تمام صفحه تماشا کنید. انواع قابلیت‌های دیگر این یخچال به اعضای خانواده شما امکان می‌دهد تا از موسیقی در اپلیکیشن‌های استریم مورد علاقه خودتان لذت ببرید.

کنترل خانه هوشمند

فامیلی هاب کنترل خانه هوشمند شما را یک قدم به جلو می‌برد. شما می‌توانید بیش از هزار محصول سازگار با SmartThings سامسونگ را در کل خانه‌تان کنترل کنید: چراغ‌های خانه را روشن و خاموش کنید، ببینید چه کسی پشت در است، دما را تنظیم کنید، و حتی درهای ورودی را قفل کنید. با اضافه شدن ویجت SmartThings Video حالا شما می‌توانید همه دوربین‌های امنیتی خانه را تنها با یک نگاه مشاهده کرده و از داخل یخچال مراقب کل خانه باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید به سایت شرکت سامسونگ http://www.samsung.com مراجعه کنید.

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*