تکنولوژی های گوشی های موبایل

ناکارآمدترین تکنولوژی های گوشی های موبایل در سال 2019 (گجت تی وی)

ایده‌ها و فناوری‌های جدیدی که به گوشی های هوشمند وارد می‌شوند، همیشه موفق نیستند. در ادامه با ناکارآمدترین تکنولوژی های گوشی های موبایل در سال 2019 آشنا می‌شویم.

سال 2019 شاهد ظهور چند تکنولوژی جدید در صنعت گوشی های هوشمند بودیم. دوربین‌های چندگانه به امری عادی در گوشی‌ها حتی میان رده‌ها تبدیل شده‌اند و پردازنده‌ها روز به روز قدرتمندتر می‌شوند. با توجه به اهمیت شارژدهی، باتری گوشی‌ها پرظرفیت‌تر شده‌اند و نمایشگرها نیز بزرگ‌تر شده و حاشیه کمتری دارند.

در سال 2019 بالاخره پس از چندین سال گمانه‌زنی،‌ گوشی های انعطاف پذیر یا تاشو وارد بازار شدند که از جمله آنها می‌توان به سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس اشاره کرد. گوشی های هوشمند به فناوری 5G مجهز شدند و چند شرکت محصولات خود را با نسل پنجم شبکه تلفن همراه به بازار عرضه کردند. بریدگی‌ها و حفره‌ها در نمایشگر جای خود را به دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده دادند و حسگر اثر انگشت نیز در بسیاری از گوشی‌ها به زیر نمایشگر منتقل شده است. این‌ها بخشی از تکنولوژی های گوشی های موبایل بودند که در سال 2019 شاهد توسعه آنها بودیم.

اما در سال میلادی که گذشت، برخی از تکنولوژی‌هایی که در گوشی های هوشمند به کار رفتند، بسیار ناکارآمد بودند و می‌توان گفت شکست خوردند. اکنون ویدیویی را در گجت تی وی برای شما آماده کردیم و ایده‌های ناموفق گوشی های هوشمند در سال 2019 را معرفی می‌کنیم. از جمله این تکنولوژی‌های ناکارآمد می‌توان به نمایشگر آبشاری اشاره کرد که آنچنان مورد توجه قرار نگرفت و بسیاری از کاربران و کارشناسان حوزه فناوری، آن را ایده ناموفقی می‌دانند. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی ایده‌های ناکارآمد گوشی های هوشمند در سال گذشته دعوت می‌کنیم.

ویدیوی ناکارآمدترین تکنولوژی های گوشی های موبایل