اپل واچ برای ماشین‌ های بی ام و

اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ برای ماشین‌ های بی ام و در راه است

طبق اخبار منتشر شده، اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ برای ماشین‌ های بی ام و در دست توسعه قرار دارد و ‌به‌زودی منتشر می‌شود.

با تشکر از اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ برای ماشین‌ های بی ام و، می‌توانید درها رو قفل کنید، به تمامی اطلاعات مرتبط با خودرو دسترسی داشته باشید و حتی دوربین‌ها را بررسی نمایید.

شرکت BMW در سال‌های اخیر نشان داده که اهمیت زیادی به تکنولوژی می‌دهد. این سازنده‌ی اتومبیل آلمانی، برای تحقق بعضی از پروژه‌هایش، چندین بار با اپل همکاری کرده و رابطه‌ی موفقیت آمیز آن‌‎ها همچنان ادامه داد.

حالا این شرکت قصد دارد تا یک اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ برای ماشین‌های بی ام و نیز عرضه کند و در همین راستا، از صاحبان این ساعت هوشمند، یک نظرسنجی کرده است تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورد.

بی ام و به این نکته اشاره داشته که اپلیکیشن مذکور را براساس بازخوردهایی که از این نظرسنجی دریافت می‌کند، طراحی خواهد کرد. همان طور که بالاتر هم اشاره شد، بواسطه‌ی این اپلیکیشن احتمالا می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید؛ از جمله مدیریت هوای داخل کابین، کنترل قفل ماشین، دسترسی به دوربین‌ها، دسترسی به سیستم‌های صوتی اتومبیل و غیره.

اپل واچ برای ماشین‌ های بی ام و

در این نظرسنجی، سوالاتی همچون «چه نوع اپل واچی دارید؟» و «تا چه اندازه از اپل واچ استفاده می‌کنید؟» پرسیده شده است. افراد شرکت کننده همچنین می‌توانند پاسخ دهند که از میان ویژگی‌های ذکر شده، به کدام یک علاقه‌‌ی بیشتری دارند تا در نسخه‌ی نهایی اپلیکیشن قرار بگیرد. علاوه بر این‌ها، بی ام وی همچنین علاقه‌مند بوده تا بداند از چه نوع خودرویی استفاده می‌کنید، برقی، هیبریدی یا به اصطلاح، کلاسیک.

شرکت بی ام و چند ماه دیگر، اولین خودروی کاملا الکترونیکی (i4) خود را وارد بازار خواهد کرد و می‌توان انتظار داشت که اپلیکیشن اختصاصی اپل واچ برای این ماشین به طور کاملا سفارشی‌سازی شده باشد. البته این اپلیکیشن با خودروهای دیگر هم سازگار خواهد بود اما در نظرسنجی بی ام و، از عکس مدل i4 استفاده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*