آپدیت جدید ایکس باکس

آپدیت جدید ایکس باکس برای طرفداران قدیمی خاطره‌انگیز خواهد بود

آپدیت جدید ایکس باکس، استفاده از تصاویر پروفایل کنسول ایکس باکس 360 را بر روی سری ایکس امکان‌پذیر می‌کند و یادآور روزهای خوش نسل هفتم است.

آپدیت جدید ایکس باکس سری ایکس و سری اس، شما را به دوران قدیم خواهد برد؛ جایی که باید یک گیمر پیک (Gamerpic) برای حساب کاربری خود انتخاب می‌کردید.

اعضای ایکس باکس اینسایدر (Xbox Skip)، معمولا به‌روزرسانی‌های جدید را زودتر دریافت می‌کنند و حالا آپدیت جدید ایکس باکس در اختیار آن‌ها قرار گرفته که خاطرات دوران 360 را برای کاربران کنسول‌های جدیدتر (وان، سری ایکس و سری اس) زنده می‌کند. این آپدیت اجازه می‌دهد تا تصاویر پروفایل کنسول ایکس باکس 360 را برای پتلفرم‌های نسل هشتمی و نهمی مایکروسافت استفاده کنید.

آپدیت جدید ایکس باکس

البته این قابلیت در دسترس همه‌ی کاربران قرار نمی‌گیرد و تنها کسانی که صاحب یک حساب کاربری 360 هستند، می‌توانند از این عکس‌ها استفاده کنند. نکته جالب این است که اگر به حساب کاربری 360 وارد شوید و تصویر پروفایل خود را تغییر دهید، این تغییرات را در کنسول‌های جدید مشاهده خواهید کرد. این به‌روزرسانی شاید چندان کارآمد نباشد اما برای طرفداران قدیمی ایکس باکس، اتفاق خوبی است.

مایکروسافت در چند سال اخیر، عملکرد فوق العاده‌ای در بخش آپدیت‌ها داشته و از آنجایی که سری ایکس و ایکس باکس وان بر پایه نرم افزار مشابه‌ای ساخته شده‌اند، شرکت سازنده توانسته تا آن‌ها را به شکل بهتری مدیریت کرد. در سوی دیگر، سونی برای پلی استیشن 5، یک سیستم کاملا جدید طراحی کرده که نکات مثبت زیادی دارد اما برای طرفداران قدیمی و صاحبان پلی استیشن 4، کمی دردسرساز شده است.

مایکروسافت در ماه سپتامبر، یک آپدیت بزرگ دیگر هم منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌داد تا از مرورگر اج (Edge) استفاده کنند و پشتیبانی سری ایکس از موس و کیبورد را نیز بهبود می‌بخشید. به‌روزرسانی‌های دیگری هم در راه هستند که قرار است نرخ فریم و کیفیت بازی‌ها بر روی تلوزیون‌های 4K را افزایش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*