فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو

جزئیات و نام فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو مشخص شد

مراحل فیلمبرداری فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو اخیرا به پایان رسیده و حالا جزئیات تازه‌ای از آن در دسترس قرار گرفته که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو در ژانر کمدی و به زبان مادری این کارگردان (اسپانیایی) در کشور مکزیک ساخته شده است.

این فیلم که «باردو یا تاریخچه‌ی نادرستِ مشتی از حقایق» (Bardo or False Chronicle of a Handful of Truths) نام‌گذاری شده، اخیرا مراحل پایان فیلمبرداری خود را در شهر مکزیکو سیتی پشت سر گذاشته است. «باردو» در بعضی از مکبت‌های بودایی، اصطلاحی است که برای «قرار گرفتن در برزخی میان مرگ و تولدی دوباره» استفاده می‌شود.

ایناریتو، فیلمنامه اثر را با همکاری نیکلاس گیاکوبونه (Nicolás Giacobone) نوشته که در نگارش بردمن و بازگشته نیز به او کمک کرده بود. داستان پیرامون روزنامه‌نگار مکزیکی و مستندساز مشهوری است که به کشورش بازمی‌گردد تا با هویت سابق‌، خانواده‌ و خاطرات‌اش رو به رو شود. دانیل خیمنس کاچو (Daniel Jimenez Cacho)، نقش اصلی فیلم را ایفا خواهد کرد.

فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو

پشت صحنه‌ی فیلم باردو

آخرین باری که گونزالس ایناریتو یک فیلم مکزیکی ساخت، به 20 سال قبل و عشق سگی (Amores Perros) بازمی‌گردد که گائل گارسیا برنال را در نقش اصلی داشت. عشق سگی نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان سال 2000 شد و جایزه‌ بهترین فیلم بفتا و هفته منتقدان جشنواره کن را از آن خود کرد.

ناگفته نماند که فیلمبرداری این اثر را داریوش خنجی برعهده داشته که فیلم‌هایی همچون هفت (دیوید فینچر)، نیمه‌شب در پاریس (وودی آلن) و عشق (میشائیل هانکه) را در کارنامه دارد.

فیلم جدید آلخاندرو گونزالس ایناریتو هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد اما با توجه به موفقیت‌های اخیر این کارگردان در فصل جوایز، می‌توان انتظار داشت که باردو در ماه‌های پایانی سال 2022 به اکران سینماها در آید. ایناریتو که با دو فیلم آخرش، جایزه اسکار بهترین کارگردانی را به خانه برده، باید دید آیا می‌تواند این کار را یک بار دیگر انجام دهد یا خیر. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر از این فیلم، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*