گوشی آیفون ۱۴ اپل

گوشی آیفون ۱۴ اپل سال آینده تغییرات جذابی در طراحی خواهد داشت

گزارشی از یک منبع موثق منتشر شده که خبر از تغییرات گسترده در طراحی گوشی آیفون ۱۴ اپل در سال آینده می‌دهد. iPhone 14 سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

مارک گورمن، یکی از قابل اعتمادترین افشاگران کمپانی اپل در یک دهه اخیر، به طرح‌های اولیه گوشی آیفون ۱۴ اپل دسترسی پیدا کرده است که نشان می‌دهد نسل بعدی آیفون طراحی جدیدی را به خود می‌بیند و پس از چندین سال، در نهایت ناچ بالای نمایشگر آن حذف خواهد شد.

گورمن که تا وقتی از موثق بودن منبع خبر اطمینان نداشته باشد حاضر به انتشار آن خبر نیست می‌گوید، مهندسان اپل در حال کار روی ویژگی‌هایی هستند که چندین سال است وقت خودشان را روی بهبود آن‌ها صرف می‌کنند. به ادعای او، ارتقا نه چندان بزرگ آیفون ۱۳ یعنی اینکه مهندسان اپل در پشت صحنه روی چیزهای بزرگ‌تری کار می‌کنند که قاعدتاً به زمان بیشتری نیاز دارد.

تازه‌ترین اخبار از گوشی آیفون ۱۴ اپل

گرچه هنوز جزئیات کاملی از این تغییر در طراحی در دست نیست، اما گورمن تأیید می‌کند که اپل در آیفون آینده‌اش به جای کوچک‌تر کردن ناچ بالای صفحه آیفون ۱۳، قصد دارد تغییر رویه داده و از نمایشگر پانچ هول گوشی‌های اندرویدی استفاده کند. در مورد اینکه سنسورهای Face ID در کجا قرار دارند می‌توان حدس زد که بدون مشکل در زیر نمایشگر حضور پیدا کنند، اما داستان در مورد دوربین سلفی چیز دیگری است. کیفیت عکس پایین در دوربین‌های زیر نمایشگر مشکل فعلی آن‌ها است و از آنجا که اپل همیشه تلاش می‌کند لقب بهترین دوربین موجود در گوشی‌های هوشمند را به آیفون‌های خودش بدهد، بعید است بخواهد دوربین سلفی را هم به زیر صفحه ببرد.

گوشی آیفون ۱۴ اپل

جان پروسر، یکی دیگر از افشاگران سرشناس حوزه فناوری اوایل ماه جاری میلادی گزارشی را منتشر کرد که در آن نوشته بود اپل می‌خواهد در نهایت ماژول دوربینی که از زمان عرضه آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴ تاکنون از همان استفاده کرده است را تغییر دهد. با این حال، با پیشرفتی که هر ساله در سیستم دوربین آیفون مشاهده می‌کنیم، تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد اپل راهی را برای حفظ کیفیت سیستم کنونی بدون افزایش برآمدگی دوربین پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

مدل های پرو آیفون ۱۴ از طراحی نمایشگر پانچ هول استفاده خواهند کرد

و در نهایت شایعاتی در خصوص کنار گذاشتن آیفون مینی در سال آینده و تمرکز اپل روی یک آیفون ۱۴ معمولی با اندازه بزرگ‌تر در حدود ۱۴ پرو مکس ولی امکانات و قیمت پایین‌تر، شنیده می‌شود. تغییر از یک گزینه کوچک به بزرگ می‌تواند سودآوری بیشتری را برای اپل تضمین کند. کاری که آیفون ۱۲ و ۱۳ مینی موفق به انجام آن نشدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*