طعمه ماهی

طعمه ماهی کپور از چه موادی تشکیل شده است؟

برای جذب ماهی‌های خاصی مانند ماهی کپور نیاز به طعمه‌هایی می‌باشد که در ساخت و تولید با مابقی طعمه‌ها متفاوت است. طعمه ماهی کپور معمولا از میوه خشک تهیه می‌شود.

ماهی‌گیران در صید، با استفاده از تور برای شکار کردن کوسه و ماهی بزرگ استفاده می‌کنند، اما صید با قلاب و طعمه مخصوص ماهی هزینه کمتری را به دنبال دارد که به صورت عمده و با بهترین قیمت روز در سراسر کشور ارائه می‌شود. طعمه ماهی در سایز و کیفیت، انواع مختلفی می‌باشد که می‌توان آن را در دریاچه، رودخانه و غیره استفاده کرد و به راحتی قابل حمل و نگهداری می‌باشد. به دلیل وجود گونه‌های مختلف ماهی‌ها همچون ماهی قزل آلا، طعمه‌های متنوعی به صورت طبیعی و مصنوعی با بهترین قیمت روز در سراسر کشور موجود است. ماهی‌گیران حرفه‌ای که قصد شکار ماهی‌های سنگینی همچون اسبله یا سونگ را دارند باید از طعمه مخصوصی استفاده کنند که نقش به‌سزایی در صید آن دارد. بهترین زمان برای فروپاشی طعمه هر دو ساعت یک بار می‌باشد.

استفاده از طعمه‌های نامرغوبف همانطور که مطالعه کرده‌اید یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ماهیگیری، طعمه ماهی می‌باشد که قبل از انتخاب آن باید با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید. پس اگر به دنبال طعمه ماهی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستید لطفا با شماره‌های موجود در سایت آراد برندینگ تماس بگیرید تا مشاوران ما اطلاعات مورد نیاز را در مورد محصولات و قیمت‌ها و همچنین نحوه ثبت سفارش در اختیار شما قرار دهند.

طعمه ماهی کپور

این ماهی‌ها به صورت طبیعی در رودخانه‌ها زندگی و از پلانکتون‌ها تغذیه می‌کنند. وزن آنها تا 45 کیلوگرم هم می‌رسد. سر این ماهی‌ها نسبت به بدنشان بزرگ می‌باشد و علت نام‌گذاریشان هم به این علت است؛ این ماهی‌ها ارزش اقتصادی بالایی دارند و امروزه آنها را در استخرهای پرورش ماهی، پرورش می‌دهند. برای صید ماهی کپور از انواع خمیرهای صید به عنوان طعمه استفاده می‌شود. برای تهیه نوعی از خمیرها از دانه شاهدانه استفاده می‌شود. برای تهیه این خمیر شما نیاز به شاهدانه، بیکینگ پودر، نمک و آب دارید. ابتدا مقداری آب را بجوشانید، سپس دانه‌های شاهدانه و بیکینگ پودر را به آن اضافه کنید و حدود 15 ساعت صبر کنید. در مرحله آخر نمک را ریخته و نیم ساعت دیگر بجوشانید، خمیر شما آماده است و شما می‌توانید برای صید کپور از این خمیر استفاده کنید. اگر شاهدانه‌های درشتی دارید می‌توانید از آن به عنوان طعمه استفاده کنید.

طعمه ماهی

آیا می‌دانید چه ماه‌هایی از سال برای صید ماهی کپور کله گنده مناسب است؟ و طعمه ماهی کپور چیست؟ برای به دست آوردن اطلاعات در مورد صید ماهی کپور کله گنده با ما همراه باشید. بهترین زمان برای صید این ماهی‌ها فصل بهار و پاییز می‌باشد. اردیبهشت، خرداد و همچنین مهر و آبان را برای صید این ماهی‌ها انتخاب کنید. همچنین بهترین طعمه برای این ماهی کپور استفاده از طعمه‌هایی هستند که ابر زئوپلانکتون ایجاد می‌کنند.

فروش طعمه ماهی

مناسب‌ترین فصل ماهیگیری در تابستان می‌باشد و در اواخر پاییز و اوایل زمستان جنب و جوش ماهی‌ها کاسته می‌شود که می‌توانید انواع طعمه ماهی را در این فصل تهیه کنید که امروزه به دلیل استقبال فراوان این محصول به صورت عمده در سراسر جهان خرید و فروش می‌شود. کسانی که در ورزش ماهی‌گیری فعالیت دارند و در زمینه انتخاب طعمه‌های مختلف در انواع ماهی‌ها تجربه کافی ندارند می‌توانند مطالب زیر مطالعه فرمایند. استفاده از طعمه ماهی مناسب برای صید ماهی‌های شکارچی؛ ماهی‌هایی همچون قزل آلا، سوف، اردک ماهی و غیره برای شکار این ماهی‌ها طعمه‌های طبیعی و مصنوعی در نظر گرفته شده است. استفاده از طعمه‌های طبیعی شانس صید ماهی‌ها چند برابر می‌شود، اما طعمه مصنوعی قابل دسترسی بیشتر، قابل حمل و نگهداری و نسبت به طعمه طبیعی در ماهی‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

طعمه ماهی

استفاده از طعمه مناسب برای صید ماهی‌های سد و رودخانه؛ ماهی‌هایی همچون کپور، زرد پر و غیره از دسته آبزیانی هستند که همه چیز خوارند، اما به این نکته توجه فرمایید که طعمه غذایی ماهی‌های کپور با ماهی‌های زرد پر متفاوت است. مثلا غذای ماهی کپور اغلب به طعمه‌های کرم خاکی، دل و روده مرغ توجه می‌کنند، اما ماهی‌های زرد پر برعکس کپور به طعمه‌هایی همچون میگو، نوزاد قورباغه واکنش نشان می‌دهند. فروش طعمه ماهی امروزه رونق خوبی پیدا کرده است و می‌توان در تجارت روی آن حساب کرد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*