LG نمونه اوليه نمايشگر 5 اينچي 1080p خود را به نمايش گذاشت

 

LG نمايشگر شگفت‌انگير 5 اينچي خود را در معرض ديد عموم قرار داد و باعث تعجب همگان شد. نمايشگري با کيفيت فوق‌العاده بالا و با تراکم 440 پيکسل بر اينچ که دلربايي مي‌کرد.

LG در ميان انبوهي از صفحه نمايش‌هاي بزرگ خود که در هفته نمايشگرها، در معرض نمايش گذاشت (مثل TV OLED 55اينچي زيبايش) يک نمونه اوليه کوچک ولي زيبا را نيز قرار داده بود: يک نمايشگر 5 اينچي با وضوح 1080*1920پيکسل. اين صفحه با تراکم 440 پيکسل بر اينچي با تمام نمايشگرهاي رده گوشي‌هاي هوشمند موجود در بازار، فاصله زيادي دارد.

متاسفانه اين صفحه نمايش فقط يک نمونه اوليه است (حداقل فعلا اين گونه است). در واقع آن چه به نمايش گذاشته شده بود يک نمايشگر خيره‌کننده معلق در يک شيشه بود که ويدئوهاي از پيش ضبط شده‌اي را پشت سر هم پخش مي‌کرد. اين نمايشگر علاوه بر تراکم پيکسل بالا، داراي فناوري AH-IPS براي زاويه ديد گسترده نيز مي‌باشد، هر چند که به خاطر نوع قرارگيري نمايشگر، ديدن اين ويژگي در عمل آسان نبود.
LG اولين بار اين صفحه نمايش را هفته گذشته معرفي کرد، اما ديدن آن از نزديک لطف ديگري دارد. تجربه تلفن هوشمند با صفحه نمايش 1080pبدون شک لذت‌بخش خواهد بود. البته هنوز صفحه نمايش 5 اينچي براي تلفن هوشمند را بزرگ مي‌دانيم، با اين حال نمي‌توان انکار کرد که اين صفحه نمايش همه را مبهوت مي‌کند. ما مشتاقانه منتظر روزي هستيم که اين نمايشگر را روي گوشي هاي بازار ببينيم.


منبع : TheVerge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*