فین تک

چالش‌های استارتاپ‌های فین تک در خارج از پایتخت

رویداد تعاملی آموزشی فیناپ در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 97 در شیراز برگزار می‌شود. این رویداد با هدف آموزش و توسعه فین تک و بررسی چالش‌های فعالیت آن در خارج از پایتخت برگزار خواهد شد.

چهارمین جلسه رویداد تعاملی آموزشی فیناپ، پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1397 در مرکز نوآوری و کارآفرینی شیراز برگزار خواهد شد. فیناپ نخستین رویداد آموزشی تعاملی در حوزه فناوری‌های مالی (فین تک) است که با هدف آموزش و توسعه فین تک در کل کشور فعالیت می‌کند. نخستین جلسه آن شهریورماه و دومین جلسه آن آبان‌ماه 1396 برگزار شد، همچنین فیناپ سوم در قالب یک رویداد جامع در روزهای پایانی سال 1396 مدیران، متخصصان و فعالان حوزه فین‌تک را گرد هم آورد و اتفاق‌ها و چالش‌های یک ساله فین‌تک را مورد بررسی قرار داد.

رویداد مستقل فیناپ اولین جلسه خود در سال 1397 را در شهری دیگر برگزار خواهد کرد و ضمن معرفی اکوسیستم استارتاپی و فین تک آن شهر، چالش‌ها و مشکلات آنها را در رویداد فیناپ مورد بررسی قرار دهد.

چالش فعالیت فین تک در شیراز

اولین شهر از کشور که فیناپ در سال جدید به آن خواهد رفت شیراز است که ضمن برگزاری یک کارگاه آموزشی با عنوان «فین‌تک چیست و طرز تهیه یک فین تک»، در پنلی با حضور فعالان فین تک شیراز، چالش‌های فعالیت فین تکی در خارج از تهران بررسی خواهد شد.

همچنین در بخش جنبی رویداد یک کارگاه با عنوان PainTech , Deep Inside برگزار خواهد شد که موضوع شکست در استارتاپ‌ها محوریت آن خواهد بود. رویداد فیناپ شیراز پنجشنبه، 6 اردیبهشت‌ماه از ساعت 13 الی 17 در محل ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت نام و حضور در این رویداد نیز به لینک فیناپ در ایوند evand.com/events/finupshiraz مراجعه نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*