آپدیت دوربین Pro Camera برای نوکیا 8

آپدیت دوربین Pro Camera برای نوکیا 8 در راه است

اچ ام دی گلوبال رسما تایید کرد که در آینده‌ای نزدیک آپدیت دوربین Pro Camera برای نوکیا 8 (Nokia 8) را منتشر خواهد کرد. این آپدیت، قابلیت‌های دوربین نوکیا 7 پلاس و نوکیا 8 سیروکو را به این گوشی پرچمدار خواهد افزود.

اچ ام دی گلوبال به عنوان صاحب برند نوکیا و گوشی های هوشمند آن طی چند ماه گذشته از انتشار یک آپدیت مخصوص دوربین گوشی نوکیا 8 با نام Pro Camera سخن گفته است. این به روزرسانی می‌تواند برخی از وجه‌های استفاده کاربران از نرم افزار دوربین پرچمدار گوشی های اندرویدی نوکیا در بازار را با تغییراتی همراه کند. حال اینگونه به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها انتظار، به انتشار آپدیت دوربین Pro Camera برای نوکیا 8 نزدیک می‌شویم و طی هفته‌های آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

آپدیت دوربین Pro Camera برای نوکیا 8

بسیاری از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن دوربین که در حال حاضر در نوکیا 7 پلاس و نوکیا 8 سیروکو گنجانده شده، در مدل اصلی نوکیا 8 وجود ندارد. اما اچ ام دی گلوبال وعده داده است که با ارائه آپدیت دوربین Pro Camera برای نوکیا 8 در آینده، تمامی این قابلیت‌های جدید را به گوشی مذکور بی‌افزاید. این شرکت همچنین عنوان کرده که آپدیت Pro Camera برای دیگر دیوایس‌های برند نوکیا نیز منتشر خواهد شد.

Juho Sarvikas اخیرا توضیخ داده است که چرا این کمپانی در عرضه‌ی آپدیت دوربین Pro Camera برای نوکیا 8 اینقدر با تاخیر عمل کرده است. وی در پاسخ به این پرسش عنوان کرده است که اچ ام دی گلوبال مجبور به اصلاح چارچوب تصویربرداری در این اپلیکیشن شده است که کار بر روی آن نیازمند چندین ماه زمان بوده و فراهم سازی آن طولانی‌تر از پیش‌بینی‌های آن‌ها شده است.

وی عنوان کرده است که «ما آپدیت را در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهیم کرد» که نشان می‌دهد فاصله‌ی زیادی با این امر باقی نمانده است. صاحبان گوشی نوکیا 8 همچنان امیدوار به آینده برای دریافت این آپدیت هستند تا بتوانند استفاده‌ی بیشتری از قابلیت‌های سیستم دوربین دوگانه گوشی هایشان داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*