هترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

6 مورد از بهترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

به دنبال یک سرگرمی تازه با گوشی هوشمندتان می‌گردید؟ ما به شما اپلیکیشن های جابجایی صورت را پیشنهاد می‌کنیم. با این برنامه‌ها می‌توانید چهره‌ی خود را روی چهره‌ی افرادی دیگر بگذارید.

گوشی هوشمند این امکان را برای هرکسی فراهم می‌کند تا خیلی راحت ابزارهای پیشرفته‌ی ویرایش عکس را به خدمت بگیرد؛ حتی اگر مهارت‌های کافی فوتوشاپ را نداشته باشید. یکی از این توانایی‌ها که برنامه‌های مذکور به شما می‌دهند، جابجایی صورت در عکس‌ها است.

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد با جابجایی چهره خود تصاویر سرگرم کننده‌ای را تنها در چند مرحله بسازید. بیایید به بهترین آن‌ها نگاهی بی‌اندازیم.

بهترین اپلیکیشن های جابجایی صورت

1 – Microsoft Face Swap

هترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

اولین اپلیکیشن توسط مایکروسافت گاراژ عرضه شده است، شرکتی که اهداف جداگانه‌ای از خود مایکروسافت را داشته و بر روی پروژه‌های آزمایشی متمرکز است. این برنامه که Face Swap نام دارد شما را قادر می‌سازد تا یک صورت را از تصویر جدا کرده و صورت دیگری را جایگزینش کنید. اگر زاویه‌های دو صورت یکسان باشد، نتیجه معمولا دقیق و خوب خواهد بود.

تمام چیزی که شما برای این کار نیاز دارید،‌ آپلود کردن تصاویرتان در برنامه است. مایکروسافت فیس سواپ خودش همه کار را انجام می‌دهد. البته شما باید زحمت انتقال چهره‌ی بریده شده به تصویر جدید را بکشید.

علاوه بر این اپلیکیشن مایکروسافت مجموعه‌ای از قابلیت‌های کاربردی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور مثال شما می‌توانید به جای آنکه تصویر دوم را انتخاب کنید، از تصاویر استوکی که در اینترنت وجود دارد استفاده کنید و چهره‌ی خود را روی صورت آن‌ها بگذارید. شما می‌توانید حتی روی تصویر خود نوشته هم بگذارید. Face Swap یک برنامه‌ی رایگان بدون هرگونه تبلیغ است.

2 – MSQRD

هترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

اپلیکیشن واقعیت افزوده کمپانی فیسبوک، MSQRD قادر است ماسک‌های مختلفی را روی چهره‌ی شما بگذارد. یکی از قابلیت‌های جذاب آن جابجایی چهره در  لحظه است تا نیازی به آپلود دو عکس متفاوت نباشد.

علاوه بر این، شما همراه با تصاویر، قادر به جابجایی صورت در ویدیوهایتان نیز خواهید بود. این اپلیکیشن هم با دوربین جلو و هم دوربین پشتی گوشی سازگار است. متاسفانه این برنامه تنها در حالت زنده کارایی دارد و این بدان معناست که شما نمی‌توانید از رسانه‌هایی که پیشتر داشتید استفاده کنید.

جدا از این، MSQRD ارائه کننده‌ی فضایی برای دیگر فیلترها است که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها برای خلق تصاویر سرگرم کننده استفاده کنید.

3 – Face Swap Live

هترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

این اپلیکیشن مشابه MSQRD فیسبوک است، اما تفاوت‌هایی نیز بین آن‌ها وجود دارد. به طور مثال Face Swap Live از تصاویری که پیشتر در گوشی شما ذخیره شده استفاده می‌کند. پس شما می‌توانید پیش از اعمال افکت یک عکس سلفی بگیرید یا از تصاویر موجود در گالری‌تان استفاده کنید. و خوشبختانه افکت‌های فراوانی در دسترس است.

شما می‌توانید آن‌هایی که پیشتر بارگذاری شده‌اند را روی تصاویرتان اعمال کنید یا همانند مایکروسافت فیس سواپ به دنبال تصویر خاصی که دنبالش هستید بگردید. علاوه بر این، Face Swap Live هم با عکس و هم با ویدیو کار می‌کند. البته در مقایسه با MSQRD به نظر می‌رسد دقت این برنامه کمتر است.

4 – Face Swap Booth

هترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

Face Swap Booth مخصوص کسانی است که یک ابزار جامع‌تر را می‌خواهند. این برنامه با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها ارائه می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را در تصاویر خود به کار بگیرید و نتایج دقیقی که می‌خواهد حاصل شود. هیچ دکمه‌ی مستقیمی در اینجا وجود ندارد، شما باید در چندین مرحله صورت خود را در تصاویر جابجا کنید.

این برنامه به شما اجازه می‌دهد به جای جابجایی کل صورت، تنها اجزای خاصی از آن را عوض کنید. به طور مثال شما می‌توانید چشمان فرد دیگری را انتخاب کنید و روی صورت خودتان بگذارید. همچنین لزوما نیازی به تصویر دوم نیست، شما می‌توانید از تصاویر آماده‌ای که از افراد مشهور گرفته شده هم استفاده کنید.

این برنامه محدود نیست، شما می‌توانید هر تعداد چهره را که خواستید ویرایش کرده و در گالری گوشی خود ذخیره کنید. همچنین ابزارهایی نیز برای تصحیح هرگونه اشتباه در ویرایش تصاویر وجود دارد که می‌تواند در حاصل شدن یک عکس بهتر به شما کمک کند.

5 – Snapchat

هترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

اسنپ چت یکی از نخستین اپلیکیشن های ارائه کننده افکت‌ جابجایی صورت است. بدیهیست که آن در طول سالیان گذشته بهبود پیدا کرده باشد. قابلیت‌های اعمال زنده‌ی افکت‌ها نیز در کنار ماسک‌هایی که اسنپ چت ارائه می‌کند جذاب هستند. وقتی به حالت سلفی می‌رید، شما می‌توانید به گزینه‌های موجود کار با چهره دست پیدا کنید.

در بین گزینه‌ها به دنبال “duos” بگردید. سپس شخص دوم، یک حیوان خانگی یا عکسی از گالری گوشی‌تان را اضافه کنید تا افکت جابجایی صورت اعمال شود. شما می‌توانید با نگه داشتن دکمه‌ی شاتر، یک کلیپ کوتاه بسازید یا تنها یک بار آن را بفشارید تا عکسی ثبت شود.

6 – MixBooth

هترین اپلیکیشن های جابجایی صورت در تصاویر

آخرین گزینه MixBooth است، یک اپلیکیشن ساده که به شما این امکان را می‌دهد تا چهره‌ی خود را با هرچیزی عوض کنید. این برنامه در کسری از زمان می‌تواند عملیات را به پایان برساند. بنابراین اگر می‌خواهید چند چهره را جایگزین کنید، کافیست فقط چند دقیقه وقتتان را پای این برنامه بگذارید.

همچنین MixBooth تصاویر آماده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید چهره‌ی خود را در آن عکس‌ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که برنامه فاقد ابزار برش (Crop) به صورت دستی است، پس شما باید به خود آن اعتماد کنید.