قیمت گوگل پیکسل 3 ای

قیمت گوگل پیکسل 3 ای چقدر خواهد بود؟

یک رسانه آلمانی قیمت گوگل پیکسل 3 ای (Google Pixel 3a) را افشا کرده است. گوگل پیکسل ۳ ای نسخه‌ی لایت گوشی گوگل پیکسل ۳ است که به زودی معرفی می‌شود.

چندین ماه بود که شایعات مختلفی را در مورد نسخه‌ی لایت گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال می‌شنیدیم تا سرانجام رسما تایید شد این دیوایس در بهار امسال معرفی می‌شود. اما یک مورد مهمی که بسیاری از کاربران می‌خواهند در مورد این گوشی میان‌رده بدانند٬ قیمت گوگل پیکسل 3 ای است.

قیمت گوگل پیکسل 3 ای

گزارش جدیدی از آلمان منتشر شده که نشان می‌دهد قیمت گوگل پیکسل 3 ای با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی٬ 450 یورو خواهد بود. شاید یک مدل با حافظه داخلی بیشتر نیز وجود داشته باشد٬ اما مقدار آن در بخش رم ثابت خواهد ماند. این درحالیست که با توجه به بنچمارک‌های پیشتر منتشر شده٬‌ گوشی گوگل پیکسل 3 ای ایکس ال احتمالا از یک رم 6 گیگابایتی بهره‌مند شود.

دو گوشی Pixel 3a و Pixel 3a XL در دو نسخه‌ی سفید و مشکی عرضه می‌شوند٬ اما نسخه‌ی سومی نیز وجود دارد که هنوز اطلاعات خاصی از آن در دست نیست. احتمال دارد این نسخه٬ بنفش باشد. بر اساس شایعات گذشته٬ این گوشی‌های میان‌رده به ترتیب از نمایشگرهای 5.6 و 6 اینچی برخوردارند٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 670 (یا 710) زیر قاب آن‌هاست و همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی آن‌ها قرار دارد.