اولین تریلر فیلم شیرشاه (The Lion King) را تماشا کنید

فیلم The Lion King بازسازی جدید انیمیشن محبوب سال 1994 شرکت دیزنی کمتر از سه ماه دیگر اکران می‌شود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم شیرشاه را مشاهده کنید.

فیلم شیرشاه کار سختی در پیش دارد، باید بدون اینکه به نسخه اصلی خدشه وارد کند، بتواند تبدیل به اثر قابل توجهی شود. اولین تریلر فیلم Lion King نشان می‌دهد که می‌توان به آن امیدوار بود.

در این بازسازی لایو اکشن، دونالد گلاور صداپیشگی سیمبا را برعهده دارد و جیمز ارل جونز که در انیمیشن 1994 دوبله‌گر نقش پدر سیمبا یعنی موفاسا بود، در این فیلم نیز یکبار دیگر صداپیشه این نقش است. چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) هنرپیشه مشهور بریتانیایی نیز در نقش عموی سیمبا، اسکار (Scar) صحبت می‌کند.

دیزنی تبلیغ پیرامون این فیلم را در سال گذشته با یک تیزر کوتاه آغاز کرد که وفادارانه، سکانس آغازین انیمیشن را بازسازی می‌کرد. حال، آن‌ها اولین تریلر کامل فیلم را منتشر کرده‌اند که احتمالا در سینماهای پخش کننده فیلم انتقام جویان: آخر بازی نیز به نمایش در می‌آید.

تریلر فیلم شیرشاه – The Lion King

در این تریلر می‌توانید برای اولین بار شخصیت‌هایی همچون اسکار، زازو، پومبا با صداپیشگی سث روگن، تیمون، نالا با صداپیشگی بیانسه و عزیزی را ملاقات کنید. همانند تبلیغات قبلی، در این تریلر هم تعدادی از سکانس‌های دو بعدی به یاد ماندنی نسخه اصلی قابل رویت هستند که به بهترین شکل ممکن بازسازی شده‌اند.

تا اینجا به نظر می‌رسد که فیلم، بازسازی سکانس به سکانس نسخه اصلی بوده و تفاوتی بین آن‌ها نیست. کارگردانی فیلم را جان فارو بر عهده دارد که تا پیش از این، فیلم کتاب جنگل را نیز با سبکی مشابه ساخته بود، با قاطعیت می‌تواند گفت او در اینجا جلوه‌های ویژه باکیفیت‌تری ارائه داده است.

شرکت دیزنی در چند سال اخیر شروع به بازسازی انیمیشن‌های مشهور و خاطره‌انگیز خود کرده و اخیرا هم فیلم دامبو را روی پرده فرستاده که البته چندان موفقیت آمیز نبوده است. این فیلم برخلاف انتظار هنوز به سوددهی نرسیده و حتی احتمال دارد به شکست منجر شود. آن‌ها همچین در حال ساخت فیلم علاءالدین توسط گای ریچی با بازی ویل اسمیت هستند که آن اثر هم تا اینجا نتوانسته بازخوردهای مثبتی دریافت کند. در نهایت فیلم شیرشاه شاید تنها بازسازی دیزنی باشد که سال 2019 را با موفقیت چشمگیر به پایان می‌رساند.

شیرشاه در 19 ژوئیه 2019 (28 تیر 1398) اکران می‌شود.