تریلر سینمایی جدید بازی سایبرپانک 2077 را تماشا کنید

بازی سایبرپانک 2077 در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 با یک تریلر سینمایی جدید حضور پیدا کند. تریلر هیجان انگیز بازی Cyberpunk 2077 را در ادامه مشاهده کنید.

این تریلر سینمایی جدید بازی سایبرپانک 2077 نه تنها یک بار دیگر فضای جذاب بازی را به رخ می‌کشد، بلکه این بار یک شخصیت محبوب را هم معرفی می‌کند، شخصی که جان ویک مشهور سینما، کیانو ریوز ایفاگر نقش آن است.

آخرین بار در نمایشگاه E3 و گیمزکام سال گذشته بود که ویدیویی از بازی Cyberpunk 2077 مشاهده کردیم و به همین دلیل، این تریلر سینمایی جدید برای طرفداران اتفاق بزرگی است. این تریلر خوش ساخت، دنیای زیبای بازی و بخشی از داستان آن را نشان می‌دهد. اما اتفاقات خوب دیگر این بود که در نهایت تاریخ انتشار بازی مشخص شد و در اقدام غافل گیرکننده اعلام شد که کیانو ریوز، بازیگر محبوب هالیوودی نیز در بازی نقشی را بر عهده خواهد داشت.

سایبرپانک 2077

این تریلر، فصل تلخی از زندگی قهرمان مرد داستان را روایت می‌کند. یکی از ساکنین شهر نایت سیتی که از لحاظ تکنولوژیکی تکامل یافته است و با نام V شناخته می‌شود. وی همراه با شریک‌اش، جکی ولز دست به یک ماموریت خطرناک می‌زنند که سرنوشت سیاهی را برای ولز رقم می‌زند. در تریلر دکستر دی شاون هم دیده می‌شود که در واقع یک دلال است. تمامی شخصیت‌های نشان داده شده را در ویدیوی گیم‌ پلی سال گذشته دیده بودیم اما این تریلر، آن‌ها را از زاویه دیگری نشان می‌دهد. در پایان تریلر هم می‌توانید شخصیت کیانو ریوز (که نام او هنوز مشخص نیست) را مشاهده کنید و در نهایت تاریخ انتشار بازی رونمایی می‌شود و برخلاف انتظار، زودتر از آن‌ چیزی است طرفداران فکرش را می‌کردند.

 تریلر جدید بازی سایبرپانک 2077 – Cyberpunk 2077

استودیوی سی دی پراجکت رد تا پیش از این هم اعلام کرده بود که این بازی به بازیکنان حق انتخاب زیادی می‌دهد و با اینکه در این تریلر جدید گیم پلی بازی را مشاهده نکردیم اما می‌توان حدس زد که سازندگان در چه موردی صحبت می‌کنند. وی و جکی برای دسترسی به یک تراشه سایبرنتیک ارزشمند مجبور شده‌اند با چند خلافکار مبارزه کنند که جکی در نهایت کشته می‌شود. در ادامه دکستر به وی پشت می‌کند و باعث می‌شود که او مجبور شود با این خلافکار زیرزمینی نیز به مبارزه بپردازد. اما شاید چنین چیزهایی را در بازی اصلی مشاهده نکنیم، شما حق انتخاب خواهید داشت و داستان بر اساس انتخاب‌های شما شکل می‌گیرد و پیش می‌رود.

تا پیش از عرضه این تریلر، جکی یک شخصیت کلیدی به حساب می‌آمد و اگر این یک بازی نقش آفرینی معمولی بود، این شخصیت هرگز کشته نمی‌شد اما این یک بازی نقش آفرینی معمولی نیست.

بازی سایبرپانک 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و باید دید یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ، در نهایت تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.