هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos

اچ تی سی اطلاعات بیشتری از هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos را منتشر کرد

کمپانی اچ تی سی اطلاعات بیشتری از هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos خودش را در اختیار ما قرار داده است. HTC Vive Cosmos نسخه‌ی بهتری از مدل اصلی وایو است.

اچ تی سی در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2019 اطلاعات اندکی از هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos خود را در اختیار عموم قرار داد. امروز این شرکت در حساب توییتری HTC VIVE خود اطلاعاتی از این هدست واقعیت مجازی را منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانیم.

HTCVIVECOSMOS# ترکیبی از نظم و وضوح مطلوب است تا بتواند به عنوان یک دروازه‌ی بصری برای دنیای مجازی شما عمل کند. علاوه بر این٬ ما اطلاعات بیشتری از طراحی و ارگونومی آن را در هفته‌ی جاری با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

htcvive@

هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos

برای شروع٬ گفتنیست که هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos ارائه کننده‌ی 88 درصد وضوح بهتر در مقایسه با نسخه‌ی اصلی هدست وایو است. بنابراین٬ این دیوایس از پنل‌های ال سی دی با وضوح 2880 در 1700 پیکسل استفاده می‌کند. همچنین شش دوربین برای بهبود ردیابی شامل کنترل‌های نرم و تجربه‌ی استفاده در یک اتاق کوچک نیز در کنار این هدست خواهند بود. ضمنا یک صفحه‌ی مخصوص چهره‌ی ماژولار در این هدست گنجانده شده تا در صورت نیاز در آینده بتوانید آن را تعویض کنید.

HTC Vive Cosmos ارگونومیک بهتری را نسبت به نسخه‌های پیشین خودش در بر می‌گیرد. طراحی پنل جلویی آن باعث شده است تا این دیوایس زیباتر به نظر برسد. اما علاوه بر زیبایی بیشتر٬ به شما اجازه می‌دهد تا بدون قطع کردن هدست٬ پخش واقعیت مجازی آن را متوقف کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*