گوشی ریلمی X2 Pro

گوشی پرچمدار ریلمی X2 Pro دارای نمایشگری منحصربه‌فرد خواهد بود

داشتن صفحه نمایش منحصربه‌فرد با نرم تازه‌سازی بالا، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی ریلمی X2 Pro خواهد بود. انتظار داریم ریلمی ایکس 2 پرو ( Realme X2 Pro) به زودی رونمایی شود.

در روز دوشنبه هشتم مهر، مدیر عامل شرکت چینی Realme، از در راه بودن گوشی ریلمی ایکس 2 پرو خبر داد. این گوشی به لطف قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، تبدیل به یکی از قدرتمندترین گجت‌های بازار خواهد شد. گفتنی است چند روز پیش، گوشی ریلمی X2 با یک دوربین 64 مگاپیکسلی و قیمت رقابتی معرفی شد.

چند ساعت بعد، نوبت به مدیر ارشد بخش فروش محصولات این شرکت رسید تا به یک ویژگی مهم دیگر گوشی ریلمی X2 Pro اشاره کرد. طبق اسکرین شات منتشر شده توسط وی در شبکه اجتماعی Weibo، می‌توان نرخ تازه‌سازی نمایشگر پرچمدار آتی ریلمی را بین 60 هرتز و 90 هرتز تغییر داد.

پیشتر اخبار مشابهی شنیده بودیم. حدود یک ماه پیش اعلام شد اولین گوشی ریلمی با پشتیبانی از نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، به قیمتی پایین‌تر از وان پلاس 7 تی، عرضه خواهد شد. گفتنی است پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز توسط صفحه نمایش، منحصربه‌فردترین ویژگی گوشی وان پلاس 7 تی به شمار می‌رود. بد نیست بدانید سه شرکت وان پلاس، ریلمی و حتی اوپو جزو زیر مجموعه‌های هلدینگ BBK Electronics به شمار می‌روند.

ریلمی X2 Pro یک گوشی تمام عیار است

با در نظر گرفتن تراشه و نوع صفحه نمایش به کار رفته در ریلمی ایکس 2 پرو، می‌توان آن را بعد از معرفی در زمره قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ قرار داد. انتظار داریم این گوشی به یک نمایشگر امولد 6.4 اینچی مجهز شده و سنسور اصلی دوربین چهارگانه آن 64 مگاپیکسلی باشد. به این ترتیب، ریلمی ایکس 2 پرو برخلاف بیشتر گوشی‌های گیمینگ بازار، در زمینه عکاسی و فیلم برداری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.