جدیدترین بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز مشخص شدند ؛ Assassin’s Creed Syndicate و Faeria

رویه بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز در سال 2020 نیز ادامه پیدا کرده است و از فردا می‌توانید بازی‌های Assassin’s Creed Syndicate و Faeria را به صورت رایگان از این فروشگاه دریافت کنید.

بعد از افت کیفی محسوسی که سری اساسین کرید پس از Assassin’s Creed: Brotherhood پیدا کرد، با شروع نسل هشتم بازی‌های ویدیویی همه انتظار یک اثر قابل احترام را از Assassin’s Creed Unity داشتند، اما این بازی به هیچ‌وجه نتوانست پاسخگوی انتظارات باشد و پس از آن یوبی‌سافت تصمیم گرفت بیشتر از زمان معمول مشغول ساخت نسخه جدید این مجموعه شود و در سال 2015 با Assassin’s Creed Syndicate به ویترین فروشگاه‌ها آمد. هرچند اساسین کرید سیندیکیت هم بازی مشکل‌داری بود، اما به واسطه بازه زمانی متفاوت و مکانیزم‌های جذابی که داشت توانست در دل بسیاری از بازیکنان جا باز کند و حالا می‌توانید یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه Assassin’s Creed را از 1 تا 8 اسفند به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت نمایید.

بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز

Faeria یکی از بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز در هفته اول اسفند

Faeria دیگر بازی رایگان این هفته اپیک است. اگر به دنیای بازی‌های مبتنی‌بر کارت‌های دیجیتال و استراتژیک علاقه‌مند هستید فرصت را از دست ندهید و این ساخته استودیو Abrakam SA را دریافت نمایید. این بازی دارای بیش از 100 ساعت محتوای انفرادی است و در کنار آن ماموریت‌های تعاملی و گروهی زیادی نیز انتظارتان را می‌کشد. همچنین به لطف بسته‌های الحاقی زیاد و متوع می‌توانید هرچه را که دوست‌دارید به دنیای بازی Faeria اضافه کنید.

اگر تا به امروز از فروشگاه اپیک گیمز استفاده نکرده‌اید، باید به شما بگویم برای دریافت این بازی‌ها یا خرید هر اثر دیگری تنها کافیست یک حساب کاربری رایگان در این فروشگاه ایجاد کنید و از تخفیفات جالب توجه آن بهره ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*