نمونه عکس های گرفته شده با دوربین نکسوس های جدید گوگل

یکی از ضعف های نسخه های پیشین گوشی های سری نکسوس گوگل ، کیفیت پایین دوربین در آنها بود.ویژگی مهمی که اکنون در نکسوس های جدید برطرف شده و شاهد استفاده از یک دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی در هر دو گوشی هواوی نکسوس ۶P و ال جی نکسوس ۵X هستیم.در این مطلب نمونه عکس ها گرفته شده با دوربین این دو گوشی را تماشا خواهید کرد تا ببینید کیفیت این تصاویر ثبت شده با آنها از چه کیفیتی برخوردار است.

دوربین گوشی‌های جدید گوگل به دیافراگم قدرتمندی با لنز f/2.0 با پیکسل‌های ۱.۵۵ میکرون مجهز شده‌اند، این ویژگی‌ها بسیار بالاتر از میانگین کیفیت سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار هستند. گوگل مدعی است که پیکسل‌های ۱.۵۵ میکرونی تا حد زیادی نیاز به فناوری ثبات تصویر را برطرف می‌کنند.

این دوربین‌های جدید از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و دارای دو ویژگی متمایز کننده هستند: قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن در اپلیکیشن اصلی دوربین (با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه برای نکسوس ۶P و ۱۲۰ فریم در ثانیه برای نکسوس ۵X) و ویژگی Burst Mode که به کاربران امکان خلق انیمیشن‌های GIF مانند را می‌دهد.با این حال این ویژگی‌ها همگی جزییات فنی هستند و باید دید این دوربین‌ها در دنیای واقعی چه عملکردی دارند. در  ادامه تصاویر ثبت شده توسط نکسوس‌های ۲۰۱۵ گوگل را تماشا می‌کنیم.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*