زالو طبی

فروش زالو طبی در بازارهای داخلی و خارجی

پرورش زالو از گذشته در مناطق مختلفی از ایران صورت می‌گرفته است. زالو در زیبایی و درمان جوش‌های صورت و بدن نیز بسیار کاربرد دارد.

در زمان‌های گذشته از زالو برای درمان بیماری‌ها از طریق خونریزی استفاده می‌گردید که امروزه روش حجامت جایگزین آن شده است. در کل زالو کار حجامت بدن را به این‌گونه انجام می‌داد که در هنگام رها کردن زالو بر روی بدن با دندان‌های ریزی که دارد مانند مکنده خون‌های کثیف را مکیده و موجب سلامت قلب و عروق می‌شد؛ اما به مرور زمان حجامت‌های دستی و صنعتی جای زالو درمانی را در دنیا گرفتند.

این موجود برای زنده ماندن نیاز به خوردن هیچ‌گونه مواد غذایی ندارد و تنها تعویض مرتب آب که منجر به اکسیژن‌رسانی می‌شود کافی است. توجه داشته باشید که اگر هم می‌خواهید به صورت خانگی زالو پرورش دهید حتما زالو طبی را در اولویت بگذارید؛ چرا که از نظر اقتصادی به صرفه‌تر بوده و فواید بسیاری نیز برای بدن دارد. هدف ما حفظ سلامت مردم و جامعه است. اگر قصد تهیه زالوهای طبی پر خاصیت را دارید می‌توانید با مجموعه آراد برندینگ و مقالات بسیار مفید موجود در آن ارتباط بگیرید. ما با رشد و پرورش زالوهای باکیفیت در صدد فروش و صادرات آن هستیم. برای ارتباط با مشاورین فروش می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

فروش زالو طبی

زالوها معمولا در محیط‌های سرد، مرطوب و تاریک بهتر زندگی می‌کنند و رشد و نمو آنها در این محیط بهتر انجام می‌شود؛ اما استثنا هم در این مورد وجود دارد و برخی از گونه‌های آنها در محیط‌های خشک هم قادر به زیست هستند.

زالو طبی

مهم‌ترین ماده ضد انعقاد خون موجود در بزاق زالو هیرودین نام دارد که خاصیتی ضد انعقادی به مراتب قوی‌تری از هپارین دارد و به همین دلیل فروش زالو طبی را رونق داده است. هیدرودین در جلوگیری از انعقاد خون بسیار قوی عمل می‌کند، به طوری که چند قطره بزاق دهان زالو توانایی آن را دارد که خون را به صورت کاملا روان نگه دارد و مانع از انعقاد آن شود. زالوها از نظر اندازه و نوع و کیفیت با هم متفاوت هستند و می‌توان زالوی بی کیفیت را با قیمت پایین‌تر در بازار تهیه کرد، اما زالوهای بی کیفیت دارای میزان تلفات بیشتری هستند و این باعث می‌شود شما نیاز مجدد به خرید داشته باشید و هزینه‌های چند برابری بابت خرید زالو پرداخت نمایید. زالوهای طبی دارای سه فک به صورت جدا از هم می‌باشند و در هر فک چیزی در حدود 100 دندان وجود دارد و در کل می‌توان گفت با این توصیف هر زالو حدودا دارای 300 دندان فوق‌العاده ریز می‌باشد که در کار مکش خون به آنها کمک می‌کنند. تفاوت‌هایی در ظاهر زالوی طبی با نوع غیر طبی آن وجود دارد که کار تشخیص را برای متخصصین این امر آسان می‌کند. در ادامه به بررسی تعدادی از این موارد می‌پردازیم.

زالو طبی سبز

بیش از ۷۰۰ نوع زالو وجود دارد و یکی از زالوهایی که از نامش هم مشخص است زالو طبی سبز نام دارد که به رنگ سبز می‌باشد. این زالوها برخی اوقات به رنگ زیتونی یا همان سبز تیره و برخی نیز به رنگ سبز روشن یافت می‌شوند که البته بین آنها هیچ‌گونه فرقی وجود ندارد.

زالو طبی

در قسمت پشت زالو طبی سبز نوارهای حنایی ضخیم و در کنار دو نواز زرد دارند که به خطوط مرزی بدن این جانور معروف است. نکته جلب درباره زالوی طبی این است که در هنگام مکیدن خون آلوده حدود ۱۲۰ نوع آنزیم و هورمون مواد دارویی دیگر را وارد خون می‌نماید که این مواد دارویی تقریبا ۶۰ بیماری را در بدن انسان درمان می‌نماید. در قسمت زیرین شکم این جانور خطوط گوناگون که شبیه به پوست ببر نقش بسته و زیبایی عجیبی به این زالو داده است. بسیاری از ما حتی برای یک بار هم که شده زالو را دیده‌ایم، اما ممکن است زالو طبی سبز را ندیده باشیم و برای این که بتوانید عکس آن را ببینید می‌توانید به اینترنت مراجعه نموده و کافیست فقط اسم آن را بنویسید تا تمام تصاویر را مشاهده کنید. در حال حاضر اینترنت بستری گسترده برای تمام مردم جهان است که می‌توانند هر اطلاعاتی را که بخواهند به دست بیاورند.

درمان امراض با زالو برای اولین بار در حدود چهار هزار سال قبل توسط مصریان باستان و حدود پانزده قرن بعد ایرانیان از آن استفاده کردند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.